(Tag) Heuer Only (Deel 1)

We zijn hier onder liefhebbers. :slightly_smiling_face: Dus maar even linkje naar deze post:

De nieuwe, maar toch weer herkenbare Aquaracer…

2 likes

En (nu al!) een filmpje.
World Premiere! A Full Feature Review on the new TAG Heuer Aquaracer - YouTube

1 like


Zonnetje!

13 likes

13 likes

Geachte Tag Heuer kenners.
Al een tijdje ligt er een TagHeuer Carrera Calibre 6 op Chrono naar mij te knipogen.
Horloge is van 2020 en de prijs is van Euro 2400 naar Euro 2250 gegaan.
Horloge schijnt als “display model” gefungeerd te hebben.
Ik weet als het om de prijzen van Tag heuer van toeten of blazen.
Graag jullie mening a.u.b.

2 likes

@Utrecht2

Jij hebt er zo een toch? Kun jij er toevallig iets over zeggen?

1 like

Zal voor een “nieuwe” ongeveer de marktwaarde zijn, en een gedragen exemplaar zo’n 1800€. Mocht je dat de premium waard vinden en je koopt het horloge puur voor jezelf, lijkt het me een degelijke koop. Als je op zoek bent naar een dealtje, of een goede koop gebaseerd op wat het horloge oplevert als je het zelf weer verkoopt zou ik verder zoeken naar een betere deal. Zie ook de verkoopgeschiedenis op dit forum.

Edit: Ik weet niet zeker of dat de originele doos is.

2000 professional!

9 likes

Poah mooi ding! Waar heb je die gekocht :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn dank is groot!

1 like

Ah, bedankt voor de info.
Ik zoek het horloge voor mezelf en om te houden dus dan lijkt deze prijs wel oké.
Het is niet de bedoeling om hen t.z.t. weer te verkopen.
Volgens de professionele verkoper is het gehele aanbod origineel.

‘Display model’ als in dat ie dus gewoon nieuw is? Dan vind ik het zeker geen gekke prijs! En daarnaast is het gewoon een erg fraai horloge!


Horloge van mezelf en mijn zoon

20 likes

Goede smaak zit dus in de familie! :wink:

1 like

Lekker duo zo! :+1:t2:

1 like

Hij is inderdaad nieuw, heeft in de winkel gestaan.
De verkoper overigens heeft een 100% tevredenheidsscore op 152 beoordelingen, maar ja het blijft chrono natuurlijk.

1 like

Yep! Heerlijk horloge en mooie maat. Wijzerplaat is fantastisch vind ik.

Ik heb hem destijds voor 2400 (list was toen 3100) zelf gekocht via William Wien. 2250 voor een nieuwe lijkt me niet verkeerd, al dacht ik dat er vanuit buitenland destijds soms nog scherpere deals waren (wel binnen EU).
Tweedehands zijn ze 1600-1800 afhankelijk van staat en leeftijd en service of niet.

@gvr55, doen! Hier wat eigen plaatjes…:wink:

15 likes

Ga er wel komen, dank voor de info.
Je wil niet weten hoe vaak ik hier al naar de plaatjes gekeken heb, is een schitterende Tag. :sunglasses:

2 likes

Heb m na lang kwijlen en wachten ook kunnen bemachtigen. Fijn horloge en een mooi formaat ook. Lijkt mij ook een prima prijs voor 2250 eur. Belangrijker nog wel misschien. Vind jij m dit waard. Zo ja… GAAN voordat ie weg is.

11 likes

Zeker vind ik dat waard, dan moet mijn Tudor chrono (wil ik ook graag) maar even wachten :+1:

2 likes