(Tag) Heuer Only (Deel 1)

het is een lichtgewicht.

Ja, ik lees het net. Waar zou ie van gemaakt zijn dan?

En dat net nadat we hierop werden getracteerd. Ook erg lekker!

3 likes

6 likes

Titanium/ceramic/graphite???

1 like

Erg cool! :+1: :sunglasses:

Nog niet hier gepost zie ik, heb ‘m sinds januari.

Gr. Marc

11 likes

De TH Super Professional is binnen!!!
New Old Stock.
Perfecte staat.
Erg lang naar gezocht, deze gaat niet meer weg.

Mika

14 likes

Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Thnx.

Mika

14 likes

Gefeliciteerd !
Ja vroeger nog getwijfeld voor de etalage nieuw.
Deze is super mooi inderdaad de meest nu zijn zwaar beschadigt twee de hands.
En helemaal compleet.
Ja ik heb ook de Aquagraph.
Maar met deze weet ik eigenlijk nog steeds niet of ik hem mooi of lelijk vind.
Maar veel plezier ermee het is zeker een super duiker.
Maar als je hem weg doet laat maar weten!!!

1 like

Oe, duidt dit erop dat ze inderdaad TAG langzaam weer uitfaseren en terug gaan naar Heuer? Lijkt me een goede keuze :smiley:

Denk dat het bij specifieke uitvoeringen (glassbox Carrera’s en deze Monaco) een lokkertje is voor de vintage collectors maar niet voor de hele line up.

Ik denk dat ze daar mee beginnen inderdaad. Maar het valt sinds vorig jaar niet meer onder de TAG Group.

1 like

Nieuwe LE Monaco Titan Cal 11 is bekend, ca. € 7.5K:

6 likes

Zo hé! Zat even wat anders te doen. Kan ook eigenlijk niet, natuurlijk. :wink: Maar daar is ie dan, hoor! Wauw! Lekker, man! :heart_eyes:

TAG Heuer werd in 1999 al door LVMH gekocht.

1 like

Dat was “maar” 50,1% van de aandelen. TAG heeft vorig jaar de rest verkocht aan LVMH.

2 likes

O.k., zie je wel, ben er even ruim een jaartje tussenuit geweest en dan mis je dus dat soort dingen. Ga dit even Googelen.

@Sandy Effe snel gecheckt. Maar vind een heleboel over de overname in 1999. Maar niets over een overname in 2020 van de rest van de aandelen. Ligt waarschijnlijk aan mijn search skills. Maar heb jij toevallig een bron (vraag ik puur uit interesse :slightly_smiling_face:)?

Ik ga eerlijk bekennen, vorig jaar was het ergens in het nieuws, maar ik kan het minpool niet terug vinden. Zoeken op “sold tag heuer” en etc, levert vooral horloge advertenties op.

Ga vanavond er nog even goed voor zitten, maar dit is een crime van een speurtocht vrees ik.

1 like