(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Haha, thx! Zal ook nog even verder speuren, straks.

Had dit niet met de overname van Hodinkee te maken door een LVMH retail groep?

Even een wristshot (niet van mij, helaas…)! :open_mouth:

Ziet er toch wel geweldig uit hoor, deze! :heart_eyes:

9 likes

10 likes

Om met de laatste foto af te sluiten, bedtijd! Slaap lekker Tag Heuer fans liefhebbers!

11 likes

En weer een leuk exemplaar in de box. Er is zelfs een kans dat dit horloge van een forumlid is geweest die zijn “kind” weer terug ziet hier.

8 likes

WK1112, mooie silver dial! Nu alle andere kleuren nog? Zitten veel mooie wijzerplaten tussen in deze serie!

M’n trouwe makker op het werk

13 likes

Die band ziet er goed uit! Waar heb je die vandaan?

https://nl.aliexpress.com/store/4396011

Van Ali!

Voor de prijs prima kwaliteit bandjes, endlinks passen helaas niet dus die van de bijbehorende TH band gebruikt, sluit niet perfect aan bij de springbar helaas.

1 like

Wel leuk, aquaracer op jubilee. Wil ik ooit wel een keer proberen.

1 like

Dat was ook mijn idee met dit goedkope bandje!

Wellicht nu op zoek naar een wat kwalitatief betere versie.

1 like

Ik zou graag willen :wink:
Ben nu eerst bezig de aquaracer modellen die ik heb op kleur te krijgen. Alleen de witte plaat nog, dan heb van die alle kleuren.
Dan maar eens kijken wat het volgende " project" gaat worden in de verzameling :slight_smile:
Zijn nog heel veel modellen (te veel) die ik mooi vind en wil hebben… :wink: :roll_eyes: :sunglasses:

1 like

Mijn eerste echte horloge.
Waarschijnlijk niet deze maar ook wel een WK1112.

Mika

Ik heb nu de WK1115 met de grijze dial.
Komt uit Japan.
Hier in Europa was het volgens mij voornamelijk zwart, blauw, zilver en wit.

Mika

De meeste modellen uit die series hebben die kleuren.
Maar ik denk dat deze weer door gaat naar een nieuwe eigenaar.
Ik heb er over de 30, heb een paar modellen gezien die ik graag wil, dus gaan we eerst wat ruimte maken in de kist :wink:

16 likes

De grijze is ook erg mooi, net wat anders. Ik dacht zelf dat de meeste kleuren (muv rood 1114) overal verkocht zijn, maar dat de kleuren die jij noemt inderdaad de meeste gangbare zijn. Blauw is er in 2 varianten, en de “teal” 1119 is ook een erg leuke kleur!

1 like

Nog een paar nachtjes slapen en ik mag hier ook meespelen. Heb een 70er jaren Heuer Monza gekocht, een met caliber 17 mini rotor.

2 likes

13 likes