(Tag) Heuer Only (Deel 1)

8 likes

Hi,

Heeft iemand een indicatie wat een batterij wissel moet kosten voor een tag heuer formula 1 ( WAZ1010.BA0842)? En zit er ook een verschil als ik dit bij bijvoorbeeld house of pertijs of horloge.nl doe? Er zit namelijk een vrij ‘simpel’ uurwerk in.

Ik hoor het graag!

Bij batterij vervangen zal er bij hele lage prijzen misschien een mindere kwaliteit batterij in gaan en niet getest worden op waterdichtheid. Bij een goede service gaat er een hoge kwaliteit batterij in, worden de pakkingen vervangen en de waterdichtheid getest. Tag Heuer zelf rekent voor dit deelonderhoud 85 euro in Frankrijk. We mogen geen ervaringen delen over winkels en weten ook over het algemeen niet meer dan wat de aanbieders zeggen.

1 like

:point_up_2:+1, gratis opsturen via een shipping kit naar Pforzheim, dichterbij zit @horloge24 als TH service punt, heb je ook de TH garantie erop zitten.

13 likes

13 likes

Bij het wachten op de batterij service deze kunnen passen. Man wat is die gaaf, lekker dun horloge op een zeer prettige band. De wijzerplaat heeft een mooi effect en lijkt in deze hoek zelfs paars!

Maakt me wel hebberig…

12 likes

Toch 1 van mijn favorieten .

15 likes

Snap Ik! :ok_hand:

1 like

En toch steeds kijkend naar iets nieuws pfff

2 likes

Stiekem toch wel een top horloge de 980.006 :blush:

14 likes

13 likes

13 likes

12 likes

10 likes

Domed plexi, coke bezel, arabische nummertjes; compleet anders dan de ‘standaard’ 1000 serie, maar dit is er wel één! Een leuke afwisseling :slight_smile:

19 likes

13 likes

16 likes

11 likes

Ach als het hier zo rustig is, plaats ik er nog wel eentje…:wink:

11 likes