(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Hebben we ook leuke Aquaracers zonder datum venster?
Met een quartz kom ik ze wel tegen, met een automaat niet echt.

Kek ding voor voor de zomer.
tag

1 like

@rudiculous Lijkt me ook niet verboden om foto’s van het betreffende object te gebruiken die toevallig door iemand anders zijn gemaakt. Gaat er, volgens mij, om dat het product dat wordt aangeboden en het product op de foto’s hetzelfde zijn.
Zou deze trouwens niet verkocht hebben. :open_mouth: :thinking: Hoewel, voor € 3.500 wel… :grin:

1 like

Dat mag dus niet van Chrono24, ik word flink onder de duim gehouden :sob:

Schaamteloze moneygrab! Althans, poging tot.

1 like

Nee, alleen de quartz, volgens mij, inderdaad. Maar lekker horloge voor de zomer(vakantie)! Dan is een quartz nog helemaal niet zo gek, vind ik. En deze Aquaracer 200 ziet er erg goed uit! Super fijne maat ook trouwens, 40mm!

6 likes

Deze is geweldig! :heart_eyes:

Heuer Carrera Ref. 2447S ‘Early First Execution’ With Eggshell Dial, uit de 1963.
Leuk item over op Hodinkee.

13 likes

10 likes

Hop on Hop off festival in Breda!

12 likes

Today is race day, dus dat betekend? Juistem, de TH sowieso om vandaag :partying_face: :laughing:

Fijne zondag iedereen!

11 likes

Ondanks de teleurstelling toch maar omgehouden. :wink:
Lekker aan m’n espressootje, op deze veel te vroege zondagochtend. :coffee:

7 likes

Voor mij begon de race om 14:00 lokale tijd, dus die espresso zat er deze ochtend al in :grin:, geniet van de zondag!

1 like

Deze, maar voor t laatst wellicht, gaat de doos in want staat in t blauw… Schaamteloze promo :see_no_evil:

Fijne dag!

8 likes

Oh, waar is dat?

Maakt mij niet uit, hoor. Plaatje van een mooie TH is altijd welkom, in dit vaak niet heel erg levendige topic. Maar, gaat er een andere mooie TH voor in de plaats komen?

2 likes

Zeker, ben op zoek naar een non chrono Tag, de enige reden dat hij weg gaat. Vind de chrono prachtig, maar net iets te druk :wink:

Hoop dus op een leuke ruil!

1 like

@PeterPG Wel weer een F1 of kijk je ook naar de Aquaracer of 3-wijzer Carrera of Autavia?

1 like

Ja, moet weer F1 worden t liefst, maar ik zie wel, misschien komen er verleidelijke voorstellen, had er al twee, maar niet mijn smaak. Leuk hoor, ruilen, doe t vaak en eigenlijk nooit huilen :grimacing:

1 like

We gaan het zien! :slightly_smiling_face: Succes met de verkoop of ruil, in ieder geval!

1 like

Shiny!

17 likes

Thnx!

Zuid Korea, al een tijdje voor het werk hier, daardoor waren de eerste 2 races in het holst van de nacht, deze keer had ik het voordeel haha. Als het goed is kom ik voor Imola ergens weer terug, dus in de goeie tijdzone :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh, wat leuk! Mijn oudste dochter heeft in 2019 een half jaartje in Seoul gezeten, voor de studie.