Weinig gebruikt dan
Het is nog geen Pasen.
Mika
Ik heb 2 weken geleden mijn zoon (hij werd 21) mijn tag heuer F1 gegeven. Mooi aandenken aan zijn “ouwe”
Zou ik ook zeker niet verkopen. Gewoon een mooie duiker van een prima merk!
Zo gaaf deze, maar ook zo jammer dat ie destijds in seconden was uitverkocht en gewoon niet (in Europa) aan te komen is.
De Carrera van @Burnn ook echt ongelooflijk mooi!
Ja, dat ging heel hard, he?
Zonde, man. Het leven is leuker met een Aquaracer!
Goedenavond, weet iemand wat het verschil is tussen de Aquaracer Calibre 5 2019 (WAY2013-0) en de 2021 (way2013.ba0927) model? Op chrono24 is de prijsverschil ruim 800euro tussen deze twee… Ik zit al een halfuur te staren
2019 model:
2021 model:
Precies, tot die conclusie ben ik dus ook gekomen👍🏼
Volgens mij is er geen verschil. Bij dezelfde aanbieder?
Nee, twee verschillende aanbieders op C24. Enige wat je bij die 800euro duurder (2021 model) erbij krijgt, is de original box…
Zouden jullie mij willen helpen bij het rapporteren van een advertentie? Deze persoon probeert mijn mooie Wolfie meteen te flippen, wat natuurlijk mag. Maar wat ik jammer vind is dat mijn eigen foto’s gebruikt worden! Meermaals berichten gestuurd maar ik word genegeerd.
Meld aan marktplaats -> In strijd met regels -> Andere reden -> “Gestolen foto’s”.
Vervelend! ik heb hem gerapporteerd voor je.
Met alle respect maar ‘gestolen foto’s’ heeft wel een andere lading, i.e. ‘de verkoper heeft het horloge niet in bezit en probeert te frauderen’. Dat is hier niet zo. En de add rapporteren en laten weghalen omdat ie je foto’s gebruikt gaat wat ver, niet?
Misschien is dat niet de juiste verwoording, “gestolen”. Maar ik gebruik dit soort coverfoto’s/productsfoto’s ook in mijn eigen advertenties. Ik wil niet gelieerd zijn aan iemand die een Wolfie aanbiedt voor 3500€. Hopelijk klinkt dat logischer. Daar kan jij natuurlijk anders in staan
Het is gewoon niet netjes. Schiet gewoon je eigen foto’s zou ik ook zeggen.
Volgende keer maar brandmerken die foto’s
3500 euro?? Die staat dan nog wel even op Marktplaats denk ik.