Ook maar eens showen.
Mooi!
Mooi kokkie, geniet ervan!
Doe ik ook, vooral 't quick adjust mechanisme vd band is ideaal
Zondag helaas niet op HF gekeken, dus voor deze ene keer is mijn F1 te bewonderen op maandag!
Inderdaad, super handig😁
Hetzelfde hier, inderdaad ook niet bijgelovig echter op F1 dagen is het voor mij persoonlijk gewoon extra leuk de TH in de ochtend om te zwengelen en daarmee uit te kijken naar de aankomende race, de TH krijgt sowieso genoeg polstijd maar op F1 race-dagen is hij verzekerd van polstijd!
Kan toch haast geen toeval zijn?
Ik mocht van mijn zoontje even zijn TAG Heuer Formula 1 Red Bull Racing 2021 dragen. Hij is erg blij mee.
Nu alleen nog 17,75 jaar wachten voordat hij hem zelf kan dragen
Ook ik heb sinds ik deze Aquaracer in mijn bezit heb het TAG-virus goed te pakken. Erg fan van het merk geworden de laatste jaren, ze maken mooie dingen tegenwoordig. Nog zeker wil ik er een paar aan de verzameling toevoegen, de Carrera Cal.7 en de Monza Cal.36 bijvoorbeeld!
Nu ik hier toch wat vaker aan het posten ben… Net wat mooier en minder controversieel dan m’n Moonswatch…
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen! En kan me voorstellen dat hij er blij mee is!
Ja, makkelijke keus, inderdaad! Maar ook absoluut mooier en een stuk minder saai
dan een gewone Speedy hoor, vind ik!
Ja erg blij mee nog steeds. De groene sunburst is in het licht ook schitterend. Sowieso vind ik dit model heel gaaf. De Heuer x Hodinkee Skipper zou ik er ook nog wel bij willen hebben.