(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Ook maar eens showen.

9 likes

En dan zelf je eigen opmerking vergeten en op zondag niet je TH F1 erop zetten, blond? jazeker!!

8 likes

Mooi!

1 like

Mijn eerste Tag (inruiler) best wel blij mee, ik vrees dat er nog meer gaan volgen!

11 likes

13 likes

Mooi kokkie, geniet ervan!
Doe ik ook, vooral 't quick adjust mechanisme vd band is ideaal

1 like

Zondag helaas niet op HF gekeken, dus voor deze ene keer is mijn F1 te bewonderen op maandag!

1 like

Inderdaad, super handig😁

1 like

Hetzelfde hier, inderdaad ook niet bijgelovig echter op F1 dagen is het voor mij persoonlijk gewoon extra leuk de TH in de ochtend om te zwengelen en daarmee uit te kijken naar de aankomende race, de TH krijgt sowieso genoeg polstijd maar op F1 race-dagen is hij verzekerd van polstijd!

2 likes

Kan toch haast geen toeval zijn? :grin:

1 like

Ik mocht van mijn zoontje even zijn TAG Heuer Formula 1 Red Bull Racing 2021 dragen. Hij is erg blij mee.

Nu alleen nog 17,75 jaar wachten voordat hij hem zelf kan dragen :face_with_monocle:

11 likes

Ook ik heb sinds ik deze Aquaracer in mijn bezit heb het TAG-virus goed te pakken. Erg fan van het merk geworden de laatste jaren, ze maken mooie dingen tegenwoordig. Nog zeker wil ik er een paar aan de verzameling toevoegen, de Carrera Cal.7 en de Monza Cal.36 bijvoorbeeld!

16 likes

14 likes

Nu ik hier toch wat vaker aan het posten ben… Net wat mooier en minder controversieel dan m’n Moonswatch…

27 likes

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen! :smiley: En kan me voorstellen dat hij er blij mee is!

Ja, makkelijke keus, inderdaad! :smile: Maar ook absoluut mooier en een stuk minder saai :wink: dan een gewone Speedy hoor, vind ik!

Ja erg blij mee nog steeds. De groene sunburst is in het licht ook schitterend. Sowieso vind ik dit model heel gaaf. De Heuer x Hodinkee Skipper zou ik er ook nog wel bij willen hebben.

Ja, die is ook gaaf!

18 likes

15 likes

Al 2 jaar mijn daily voor op kantoor, geweldig ding!

8 likes