Ben benieuwd wanneer ik nou eens een uitnodiging van ze krijg, na bijna drie decennia TAG Heuers dragen…
Gewoon blijven proberen. Het is mij gelukt. 22 augustus mag ik 1 uur het museum in. Ben benieuwd naar de collectie.
Jeez, over zeldzaam gesproken! Very nice!
O.k., now I’m officially impressed!
We worden oud, Ed
Ik ook, maar dan in het echt
Heel gaaf! Heb nu een paar 3000 Chronografen gehad, zeer onder de indruk.
Toen duur, nu ondergewaardeerd en goed te betalen. Misschien verandert dat in de toekomst nog!
Vraagje voor de Link-fans Ik ben niet zo thuis in deze modellen en heb de kans om deze ‘Jason Bourne’ over te nemen van een vriend. Ok gebruikte staat, full set, 2 jaar geleden een service gehad bij TH waarbij het hele uurwerk vervangen is.
Alleen de kroon schroeft niet meer dicht. Weet iemand waarop ik ongeveer moet rekenen als ik de kroon wil laten vervangen? En hebben jullie een idee wat een beetje een redelijke prijs is (gezien de staat)?
Alle hulp is welkom.
Net terug na weekje vakantie met mijn “oude” TH om. Wel weer leuk om oude vertrouwde horloge om te hebben als vakantie horloge. Denk al 4 jaar niet meer zo’n tijd gedragen, enkel incidenteel.
Is als een oude vriend, die je vergezelt tijdens je reis. Schitterend!
Hangt, denk ik, af van of het gewoon een kroon vervangen is of dat de schroefdraad in de kast gaar is. Zou er sowieso eerst even mee langs de horlogemaker gaan en een prijsopgaaf vragen.
Redelijke prijs? Ik kom dit model op C24 tegen, zonder doos en papieren, maar natuurlijk niet met het schroefkroonprobleem, voor 1.500 Euro, wat ik niet per se heel goedkoop vind. Maar ja…
Ik denk max. €750.00/ € 800.00 in deze staat voor een quartz.
Nieuwe kroon kost algauw een paar honderd euro.
Bedoel je alleen de kroon of reken je incl. een service bij TH?
Dit kreeg ik in 2020 belast voor mijn Kirium chronometer;