(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Ben benieuwd wanneer ik nou eens een uitnodiging van ze krijg, na bijna drie decennia TAG Heuers dragen… :wink:

1 like

Gewoon blijven proberen. Het is mij gelukt. 22 augustus mag ik 1 uur het museum in. Ben benieuwd naar de collectie.

1 like

Hier nog maar eentje! :+1: :wink:

9 likes

Resto project 3000.

Hopelijk vd week klaar.

8 likes

Jeez, over zeldzaam gesproken! Very nice! :+1:

1 like

Zit verlekkerd naar deze te loeren…
Super yummie retro, met lekkere patina…
En zo betaalbaar…

4 likes

Ik heb nogal een zwak voor de 3000.
Deze een paar jaar geleden op de kop getikt.

6 likes

Mijn eerste TH was dan ook deze. 31 jaar geleden :wink:

4 likes

O.k., now I’m officially impressed! :clap:

1 like

We worden oud, Ed

1 like

Was toen een godsvermogen, maar ik moest hem hebben!

4 likes

Ik ook, maar dan in het echt :stuck_out_tongue:

Heel gaaf! Heb nu een paar 3000 Chronografen gehad, zeer onder de indruk.

Toen duur, nu ondergewaardeerd en goed te betalen. Misschien verandert dat in de toekomst nog!

2 likes

Vraagje voor de Link-fans :slightly_smiling_face: Ik ben niet zo thuis in deze modellen en heb de kans om deze ‘Jason Bourne’ over te nemen van een vriend. Ok gebruikte staat, full set, 2 jaar geleden een service gehad bij TH waarbij het hele uurwerk vervangen is.

Alleen de kroon schroeft niet meer dicht. Weet iemand waarop ik ongeveer moet rekenen als ik de kroon wil laten vervangen? En hebben jullie een idee wat een beetje een redelijke prijs is (gezien de staat)?

Alle hulp is welkom.

2 likes

Net terug na weekje vakantie met mijn “oude” TH om. Wel weer leuk om oude vertrouwde horloge om te hebben als vakantie horloge. Denk al 4 jaar niet meer zo’n tijd gedragen, enkel incidenteel.

8 likes

13 likes

Is als een oude vriend, die je vergezelt tijdens je reis. Schitterend! :+1:

2 likes

Hangt, denk ik, af van of het gewoon een kroon vervangen is of dat de schroefdraad in de kast gaar is. Zou er sowieso eerst even mee langs de horlogemaker gaan en een prijsopgaaf vragen.
Redelijke prijs? Ik kom dit model op C24 tegen, zonder doos en papieren, maar natuurlijk niet met het schroefkroonprobleem, voor 1.500 Euro, wat ik niet per se heel goedkoop vind. Maar ja…

1 like

Ik denk max. €750.00/ € 800.00 in deze staat voor een quartz.
Nieuwe kroon kost algauw een paar honderd euro.

Bedoel je alleen de kroon of reken je incl. een service bij TH?

Dit kreeg ik in 2020 belast voor mijn Kirium chronometer;

1 like

Thank @TagEd, @Tim01, @YY77. Hij vraagt er €600 voor. Misschien wel interessant dan… even een nachtje over slapen :slightly_smiling_face:

2 likes