(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Is wel 'n bijzonder fijne 1000-serie! :star_struck:

2 likes

10 likes

Dus zeldzaam? Nummer 243? Erg mooi…

Zeldzaam inderdaad! De varianten die in de catalogus stonden zie je het meest, de zwarte en blauwe. Daarnaast zijn er verschillende andere kleuren geweest die een stuk minder verkocht zijn en je nu dus maar weinig ziet!

2 likes

11 likes

14 likes

13 likes

10 likes

Leuk YT-filmpje van de populaire watchvlogger TGV (The Urban Gentry) over de laatste Carrera 39 (date) en de rol van dit horloge in de film Gray Man, met Ryan Gosling.

2 likes

Kom net deze tegen. Samenwerking TAG Heuer, RUF en Bamford. Gelimiteerd tot 100 stuks.

14 likes

Geen secondewijzer vind het toch een dingetje.

Geen Meistersingerfan, dus? :wink:

Breek me de bek niet open, daar moet ik het met nog 1 wijzer minder doen.

Zou moeten helpen bij onthaasten, heb ik wel 'ns gehoord. :thinking: :grin:

Ben old Skool, dus gewoon kleine, grote en secondenwijzer. Toen de TH Grand Carrera uitkwam was ik ook niet gecharmeerd van de rare seconden aanduiding;

download

2 likes

Nee, sowieso niet m’n favoriete modellijn.

Mooiste model op dit moment als je het mij vraagt.
Het is dat ik er al een heb met zwarte wijzerplaat.

1 like

Heerlijk ingetogen, stijlvol, maar toch ook wel sportief. Degelijk gebouwd, heel mooi afgewerkt en geweldige maat, 39mm. Ja en natuurlijk die schitterende en onderscheidende Carrera kast-/lugsvorm. Eigenlijk een horloge dat bijna altijd en overal kan en zelfs 100 WR. Dus gewoon heel praktisch ook. Heel blij met de mijne!

Heb er naar gekeken. Maar vond vooral de caseback heel druk en een beetje goedkoop aandoen met al die collab namen. En ik heb al de groene limited.

Wel lang getwijfeld over de rode 39mm die net uitkomt. S&C had hem nog aangeboden, maar uiteindelijk niet gedaan. Silver 160 year anniversary zou ik dan wel weer graag hebben. Blijven hele fijne horloges.

1 like

Overigens vind ik een collab met automerken vaak een beetje tacky, maar RUF is dan weer zo niche dat het wel cool is.