Dank je wel! Ik ben het volledig met jou eens
Straks naar het 75e verjaardagsfeest van de oom van mijn vrouw. Hij is een groot bier- en Formule 1-liefhebber. Dus een lekker bierpakket voor 'm gekocht en uiteraard deze om. Wordt weer leuk, vanmiddag!
Nou, het heeft in ieder geval weer geholpen, m’n TAG Heuer Formula 1 om, for good luck! Van de 14e naar de 1e plaats! Ik had het niet beter kunnen doen!
En dan rijdt ie ook nog op Zandvoort, a.s. zondag! Ik zal met trots m’n TAG Heuer Formula 1 dragen (ben er helaas niet bij…)!
Ik heb er maar 2, een formula1 43mm die draagtijd krijgt en een Carrera 36 die geen draagtijd krijgt. Die vind ik uiteindelijk toch te klein om de pols, had ik bij de koop beter moeten opletten. Maar in de box ligt die er goed bij
Kan die Carrera wel waarderen maar misschien ben té subjectief…
Die foto van de Carrera is een beetje te close genomen waardoor hij groter lijkt, maar om mijn pols vind ik 36 toch iets te iel. Ben dus meer van diameters vanaf 40 mm
Snap ik. In 39 of meer komt hij beter over. Vind alleen de wijzerplaat in combinatie met die dikke wijzers erg mooi. Gewoon af en toe doosje open en kijken is ook leuk toch.
Ik heb boxen met een glazen plaat dus kan elk moment genieten van mijn horloges, in een doos stoppen en in de kast leggen is toch zonde dan zie je al je horloges niet .
P.S je hebt gelijk, het is gewoon een hele mooie Carrera
Ik ook. Maar die liggen dan weer ergens in. Dus kan ik nog niet ieder moment van de dag genieten…
Heel groot bureau kopen, boxen met 24 horloges erin, op het bureau en voila lekker genieten van je horloges
Dat is echt een hele mooie Carrera, mooi ook hoe ze die blauwe accenten geplaatst hebben op de dial . Hoeveel mm is deze?
Diameter: 41mm
Hoogte: 15.8mm
Lugs: 20mm
L2L: 49mm
Hoe draagt deze om de pols want dikte 15,8 mm best wel fors? Maar zoals bij alle horloges je moet hem zelf om de pols voelen