O.k., dus dan ben je al Patrick Dempsey, en dan geven ze je ook nog zo’n coole Monaco, een geinig racepak en een leuke pet, om je vervolgens in deze auto te laten rondrijden…
Is het al bijna weekend?!
O.k., thanks! Heb je die er eigenlijk direct bijgekocht of later los besteld? Mag ik vragen wat die band heeft gekost?
Misschien ook nog als suggestie: ik heb mijn RB21 F1 TH van de metal bracelet afgehaald en op de oranje rubber TH band gezet, deze band is origineel voor de Max Verstappen 2016 F1 TH bedoeld en past perfect.
En de Gulf erbij op de foto just because I can
Zonde. Vind dat toch wel een heel gaaf horloge! Wat anders op 't oog?
Dat ziet er inderdaad wel heel goed uit! Gaat alleen vloeken bij mijn rode centrale secondewijzer… Moet toch iets zwart worden, dus. Maar bedankt voor het meedenken!
Heb het horloge bij Jaap SuperC gekocht (Ten2Two), was nog geen jaar oud en vlamnieuw.
De rubberen band zat erbij en vraagprijs was iets van €1100,-.
Ook nog een inruiler achtergelaten en zodoende voor een fractie eigenaar van een prachtige F1.
Was eerst sceptisch vanwege de grote maat om mijn 18,5cm polsen, maar de mooie sunburst wijzerplaat en omdat ie in het echt nog veel mooier was, heeft me over de streep getrokken.
Onwijs gaaf horloge inderdaad, maar het voelt niet goed om zo’n “duur” horloge te hebben. Toen ik nog bij mijn ouders woonde kon het prima, maar sinds ik op kamers in amsterdam ben en moet lenen bij ome duo voelt het toch een beetje verkeerd en heb ik er minder plezier aan. Maar er komt vast een leuk (en goedkoper) horloge voor in de plaats.
Da’s een mooie deal! Ja, Jaap is een topper! Hij leek mij op papier ook groot, deze generatie Formula 1. Maar hij is eigenlijk prima draagbaar. Ook door de gunstige lugvorm en -lengte. En gewoon een heel fijn, mooi en solide horloge, vind ik.
Absoluut, en door de rubber band voelt ie ook een stuk lichter om de pols dan bv mijn 41mm Carrera met stalen band!
Ja, da’s ook niet de bedoeling. Er zijn belangrijkere dingen dan horloges en gelukkig zijn er ook heel veel heel betaalbare horloges te koop. Succes!
Bedankt!
Er is ook een rode band beschikbaar als orriginele TH F1 band… die zit origineel op de 2017 MV F1 versie:
Plaatje van het grote net:
Oh, da’s ook wel gaaf! Ja, vergeet wel 'ns welke uitvoeringen er allemaal zijn en waren, van deze generatie F1! Zal dezelfde band zijn als die van jou, maar dan een ander kleurtje, lijkt me. Maar is die band erg lang? Heb geen huge pols en wil niet een flinke ‘flap’ overhouden.
Op horloge-bandjes.nl
Staat de maat M, daarbij staat 16-19cm, bij mij iig geen enorme flap over en ik heb denk ik ook geen grote polsen…
Bedankt voor de tip! Maar vind 'm voor nu, om eens een ander bandje te proberen, erg stevig aan de prijs. Misschien een leuk kerst- of verjaardagscadeau. Ga nu, denk ik, toch maar eerst 'ns voor die Hirsch Rally band in zwart/rood. Dan ben ik voor vier tientjes klaar. Probleem is misschien wel die kl%te lugwidth van 21,5(!!!
). Hoop dat daar 'n 22mm lederen band tussen te krijgen is.
Maar 'ns even naar de winkel om te overleggen.
aan de tag heuer kenners onder ons; een WK1110 exemplaar in near mint staat, is 600/700 euro een gekke prijs voor zo’n horloge ? ik ben niet heel bekend met deze markt dus vandaar mijn vraag. alvast bedankt.
Niet het koopje van de week. Maar ook niet absurd, vind ik.
In goede staat is een vraagprijs van maximaal € 700 wel normaal. Je betaalt normaliter toch niet de vraagprijs. Kijk er ook af en toe naar en zie ze vaak weggaan voor een bedrag van € 600 of minder. Succes.