(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Kijk, daar heeft Max tenminste wat aan!

Ik weet 't wel zeker. En nu zie je wat er gebeurt! :grin: :+1:

En we doe nog even 'n plaatje, voor de sfeer. :sunglasses:

1 like

5 op een rij!!
Nr.11 van het seizoen, nog 2 overwinningen en hij evenaart het seizoensrecord!!
Met dank aan m’n Carrera! :grinning:

1 like

Je echtgenote heeft smaak!! :grinning:

1 like

Ik zit erover te denken om voor m’n Formula 1 een Hirsch Rally te bestellen, in zwart en rood. Heb eerder op m’n (ex) Tissot 516 PRS de bruine versie hiervan gehad en vond dat wel gaaf staan. Wat vinden jullie?
16629155297543523890434611643342

Zo zag dat er dus uit.
New Strap Day: Hirsch Rally. Ooooh baby, I like it! ; ) - Algemene  Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Racing strap fever. Who else? - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl -  het forum voor liefhebbers van horloges

4 likes

Hoi Paul,
Dat vind ik niet erg. Ik zie het graag. Als ik iets moois koop dat vind ik het leuk als zij ook iets koopt. Het hoeft niet altijd gelijk op te gaan. Als we bij een juwelier langs lopen dan kijkt zij ook geinteresseerd mee. " is dat ook een automaat, en zou die ook saffierglas hebben." Ik vind dat wel leuk dat deze interesse er is. Maar ze heeft nog wel e.e.a. op het oog. Bijv. Oris, of rado captain cook voor dames. Ik speculeer altijd een periode alvorens iets te kopen. En soms voor twee horloges kun je een goede prijs bedingen. Ik woon in het zuiden van het land. Duitsland en belgie is kortbij. Voor een mooie prijs maak ik er een leuk uitstapje van.

En dat is de mijne. Weer anders, een carrera.

20220415_120918|230x500

Er is iets fout gegaan.

3 likes

Blijft gaaf die 02. Deze staat bij mij ook op de wishlist. Jammer dat de Heuer-02 er niet is als Redbull of Max Verstappen special ofzo. Dan kocht ik 'm direct.

1 like

Ligt voor de hand wat mn mening is over een ‘rally’ bandje… :wink:

1 like

Vandaag lekker getoerd met de club.

16 likes

Die zijn echt zooooo gaaf! Heb zelf een HF Turbo gehad, toch niet helemaal hetzelfde :stuck_out_tongue_winking_eye:
Echt een rijdend icoon!!

2 likes

Ja inderdaad erg mooie auto. Dashboard met 100 wijzerplaten is ook erg gaaf.

Stond er een tijdje een bij ons in de parkeergarage. Pas toen zag ik hoe mooi die bodykit is.

1 like

100 wijzerplaten is idd al wat en volgens goed Italiaans gebruik ging bij mij ook de oliedrukmeter zwaaien als de richtingaanwijzer aan stond, wonderlijke massapunten!

2 likes

Nee, niet doen!
Gewoon op rubber zoals mijn F1. :wink:

Ik reed toevallig gisteren een witte voorbij op de A2 in de Martini kleuren, had wel een belgisch kenteken en hield zich netjes aan de maximum snelheid. :+1:
Waarschijnlijk de ex van Miki Biasion! :smiley: :+1:

Heb je daar een foto van? Is dat ook de (huidige) 6e generatie F1, in 43mm?
Al 'ns gekeken naar originele banden, maar wat ik zag was schreeuwend duur: in de range van 200 Euries en ik vind zo’n Rally band wel erg goed passen bij het racingkarakter van dit horloge. Dus denk toch dat ik morgen 'ns even binnenstap bij de juwelier, voor zo’n band.

There you go!

3 likes

Heb ik denk ik wel liggen!

Zeker, maar via TH zelf niet waard voor een WK1110. Onderdelen zijn goed te krijgen en het uurwerk is goedkoop te servicen.

1 like

Het is (helaas) géén ex Biasion auto. Wel een zeldzame Martini 5.

Ja, is de huidige 43mm F1. Dit is de automaat versie met rubberen band, de metalen band heb ik er ook bij. :+1:

1 like