(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Na 6 jaar nog altijd blij met de quartz Aquaracer!

8 likes

Kolere wat een beauty! Ik begin witte wijzerplaten steeds mooier te vinden en dit is wel een echte eyecatcher :star_struck:

Vind trouwens het oude TAG Heuer-logo zoals op deze veel mooier dan de nieuwe.

1 like

Dankjewel! :blush:

Ik eigenlijk ook! :wink:

2 likes

M’n 3e horlogewissel al, vandaag.:dizzy_face: Maar even terug naar de basis: m’n eerste ‘echte horloge’, eerste duiker en eerste TAG Heuer. Nu bijna 30 jaar geleden nieuw gekocht.:heart_eyes:

12 likes

Nog maar eens dan :star_struck:

7 likes

Zie je wel?! Toch wel leuk, he, zo’n oldie TAG Heuer duikertje? Lekker houden, man!

1 like

Leuke, doet me denken aan die van mij :slight_smile:
Ik moet alleen een schakel of vier vinden.

5 likes

Lang leve de duikersextensie! Of gewoon lekker, net als ik, op 'n natootje dragen. Ik heb 'm jaaaaaren op de originele stalen band gedragen. Maar ben een jaar of 10 geleden overgestapt op een nato. Draagt lekker licht en de stalen band blijft mooi.

Én nog een half uurtje dan moet Max de kwalificatie rijden op Monza. Dus we moeten weer even een TAG Heuertje om, he! :racing_car: :checkered_flag:

2 likes

Wil deze best dragen om Max aan te moedigen, maar kan voorlopig geen Heuer Monza aanschaffen 🥲

10 likes

Ja, maar daar ga je dus al, he! Je had 'm beter wel kunnen dragen. Nu start Max vanaf nr. 4… :grimacing:

Ja hij is ook erg leuk. En comfortabel, maar echt veel draag ik hem niet…

Vanaf de 4e startrij wil je zeggen… :wink:

Weet iemand hier (uit ervaring) of je een tweedehands tag heuer ook kan opsturen en onderdelen kan laten vervangen? Ik ben van plan een wk1110 te kopen op een bepaald moment, en vroeg me af of je hem kan laten updaten door nieuw uurwerk en een service. Bedankt alvast.

Waarom zou je 'm willen laten ‘updaten’? Als ie goed loopt, loopt ie goed. Alleen even op WR laten checken, door een horlogemaker en, indien nodig, weer waterdicht laten maken.

Ik zag in een ander (oud) topic hoe iemand dat gedaan had en de wijzers vervangen had en inderdaad waterdicht. Vroeg me gewoon af of dat bij tag heuer zelf kon en hoe dat in zn werk gaat, thats all😌

Bij mijn Kirium zijn bij een complete service de wijzers vervangen door luminova omdat het tritium barstjes vertoonden. Kroon is ook vervangen wat gebruikelijk is.

Ja, maar Kirium is '90s. @LeRoyale is op zoek naar een veel recentere Aquaracer, die hij nog niet eens heeft. Rustig zoeken, dus. En afhankelijk van wat je vindt, met een horlogemaker, kijken wat nodig is.

Okee ik zal je tip ten harte nemen, eerst maar een vinden :+1:

1 like

Vandaag maar snel m’n Carrera omgedaan.
Gisteren bij de kwalificatie lukte pole position net niet voor Max!
Kwam dat door mijn Oris Big Pilot die ik toen om had??? :laughing:

Hopelijk gaat Nyck de Vries in zijn leaseauto ook wat puntjes sprokkelen!! :+1:

9 likes

Mijn echtgenote zit niet op het forum. Deelt wel de passie voor horloges. Hier haar tag heuer aquaracer. Heeft ze zelf uitgekozen.

12 likes