Heeft toch weer geluk opgeleverd. Hoewel na die start was verstappen ook bijna niet meer te verslaan.
Precies! Gewoon zonde, toch?!
Wow!! Echt, wow!
Heel mooi de echte!
Ach, iedereen maakt fouten…
Nou, ja ik heb vrijdagmiddag, zaterdag de hele dag en zondagochtend nog effe de Formula 1 omgehad en het heeft geholpen! Dat is maar weer gebleken.
Maar m’n 1521 is toch echt m’n dedicated watersporthorloge en zo houd ik m’n Aquaracer een beetje netjes. Daar duik ik ook wel mee hoor, af en toe…, de kroeg in!
LOL, volgens mij zie ik mijzelf op jouw foto aan de overkant…
Dit was mijn uitzicht op de tribune… :
Yep you got me! kijk zo komen er dan toch nog leuke dingen dingen van het posten van de foto.
Zie nu ook dat ik gewoon bovenaan had moeten gaan staan
Thanks, ik ben er ook erg blij mee!
Heb al veel THs gezien die ik echt veel te druk vind, maar dit is een blijvertje!
De band en titanium sluiting zijn ook echt gaaf:
Dit was mijn eerste luxury watch!! (maar dan in 't blauw). Leuk om deze weer 's terug te zien. Topding.
Het is echt een fantastisch horloge, enige stabiele factor in de collectie. Deze zal ook niet zo snel vertrekken… heerlijke grab and go horloge!
Ik blijf quartz ook wel een van de meest underrate dingen vinden op het forum. Begrijpelijk dat het minder vertegenwoordigd is in de duurdere/luxe horlogerie, maar o wat heeft het toch een hoop voordelen.
Eens! Natuurlijk is een mechanisch horloge prachtig om te zien ! Maar naar mijn mening hoort er een mooie grab and go Quartz in elke collectie !
Hoe vaak ik deze niet snel uit de kist heb gegrepen als ik aan de late kant was in de ochtend