(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Wat vinden de kenners hier van dit horloge?

Ergens blijft dat bonkige, niet verfijnde, van de oude aquaracers me wel aantrekken, maar op de een of andere manier nooit de trekker overgehaald.

10 likes

Zeker. Dit rood ziet er mooier uit dan de Carrera. Vond dat rood toch te ‘cherry’ achtig.

1 like

Welkom bij de Tagclub :wink:
Mooie aquaracer :+1:

1 like

Gewoon doen, krijg je geen spijt van :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Kenner? :thinking: In ieder geval 3 decennia ervaringsdeskundige. :wink: Ja, ik vind 't een enorm gaaf ding! Als er een voor een goeie prijs langskomt: zeker doen! :+1:

1 like

Mjah, heb ook al een blauwe aikon op staal en deze lijken in elkaars vaarwater te zitten.

verkopen
en de TAG Heuer kopen! Aquaracer is gewoon heerlijk en autochrono moet je gewoon hebben! :heart_eyes: :+1:

1 like

Is toch prachtig

1 like

:grin: had ook niet anders verwacht in dit topic.

Heb trouwens al een prachtige chrono (longines avigation BigEye) en een van de mooiste (tag) heuer ooit gemaakt, de Carrera Heritage Calibre 6

1 like

O.k…
We Need Some Pictures Necesitamos Fotos GIF - We Need Some Pictures Necesitamos Fotos Evidence GIFs

Geweldig, @Bassie1! Als ik helemaal opnieuw zou moeten beginnen en ik zou maar één horloge mogen hebben, zou deze een serieuze kanshebber zijn!

13 likes

Da’s idd wel een heel erg mooie! :+1:

1 like

Die kan wel bij mij op de wishlist :wink:

1 like

Enige nadeel van een chronograaf is dat ie een stukkie hoger is dan de "normale"uitvoering.
Ziet er wel erg mooi uit! :+1:

1 like

Weer net als in de good old eighties, een lekker frisse verschijning, die Formula 1.

Alleen hadden ze deze eigenlijk net even voor de zomer moeten lanceren. Hoe cool was dat geweest, een van deze om de pols, in een of ander zonnig oord?! :desert_island: :sunglasses:

8 likes

Toch blijft ie mooi JanDoedel, begin een beetje spijt te krijgen dat ik 'm toen verkocht heb aan je! :wink: :+1:

1 like

Zeker deze was perfect geweest voor de zomer. Die ‘80s vibe die je benoemt snap ik, maar deze 2022 uitvoeringen zijn zoveel mooier :heart_eyes:

5 likes

De kogel is door de kerk Taginista’s, ik wil een moderne Aquaracer. Dus deze gaat eruit.

3 likes

Wel een mooie sunburst wijzerplaat, net zoals mijn F1 automaat! :+1: