(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Wellicht ze een als Bas heeft en gisteren plaatste? Waanzinnige kleur wijzerplaat :+1:t2:

4 likes

Dat ging ie toch sowieso al? :thinking:

Lekker! Aan welke denk je?

1 like

Die heeft zeker niet geholpen nee :joy:

4 likes

Ik heb het nog even geprobeerd :wink: maar wil toch een moderne. Heb de way-nogwatnogwat gehad en die was :ok_hand:

Maar nu wil ik blauw of wit :star_struck:

5 likes

Ja, da’s een mooie. Ik heb de quartzversie van die serie. Nog altijd heel blij mee. Gaat nooit weg.
16626513499616548246498146213358

2 likes

Snap ik, super mooi.

Ik vond de planken op de wijzerplaat wel vet.

Snap ik! Maar ik verkoop hem niet!

Binnenkort maar eens ruimen om verder te kunnen klussen aan de auto :grin:

7 likes

Nee sorry, heb er wel één. Maar die hou ik zelf. Kun je niet aan TAG Heuer, evt. via een AD, vragen of ze er een opsturen?

Als in: verkopen om klussen aan een auto te bekostigen? Heb je een klassieker? En zo ja, wat voor een?

2 likes

Een klassieker? Mwah. Eerder een cult classic.

Suzuki Ignis sport :grin:

3 likes

Is dit een ZR2?

1 like

Helaas niet… Misschien in de toekomst naar voor nu stock.

1 like

Succes met het balanceren tussen twee hobby’s. Is wel eens lastig weet ik uit ervaring… :sweat_smile:

1 like

Hij blijft geweldig :heart_eyes:

8 likes

Kwam deze gisteren bij toeval tegen bij een ad. Heb hem een paar uur serieus overwogen. ‘Candy’ kleur viel reuze mee. Prachtig horloge met een betoverende wijzerplaat. Blijkbaar is er na mij nog een andere liefhebber langs gekomen want het horloge is inmiddels verkocht. Al met al misschien maar goed ook. Want mijn favoriete’red-dial’ watch is toch echt de 1000 serie! Ben ik nog naarstig naar op zoek btw.

14 likes

Geen idee wat me bezielde om deze weg te doen. Denk een moment van verstandsverbijstering…:dizzy_face:‍:dizzy:

Gelijk maar een MN strap en Canvas besteld om het weer goed te maken!

10 likes

Deze vandaag binnen gekregen :yum:

Kan het prima vinden met zn broertje :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Echt een droomhorloge, wat mij betreft. Zou ik ook nog wel 'ns willen. Maar niet zomaar even tussendoor. :sweat_smile: Wordt echt een ‘exit-horloge’ voor mij, dan. Dan is het gewoon klaar. :grin:

2 likes

Precies. ‘Gewoon klaar’ vond ik wel een beangstigende eindconclusie. Ben nog lang niet klaar!

2 likes

Nice! Gefeliciteerd!

2 likes