(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Lekker setje Heuers heb jij inmiddels zeg :smiley::ok_hand:

1 like

Nieuw bandje op deze, racing strap in heel diep donkerblauw met stiksel in licht blauw / zelfde kleur als de wijzerplaat.

21 likes

een oudje :slight_smile:

5 likes

Geniet ervan. Fantastisch horloge.

1 like

2 likes

Heuer Camaro van mijn vader naast mijn speedmaster. Helaas is de Speedmaster niet meer in mijn bezit maar staat weer hoog op mijn lijstje.
Sorry voor de slecht kwaliteit, zal eens fatsoenlijke foto’s van de Heuer maken

Toppertje, welk type is dit??

Prachtig, is dat een Wk model of een WE

Heuer Camaro uit ik meen begin 1970 en de speedmaster is een reissue '57

1 like

19 likes

Lijkt me een WK gezien het cijfer 12 op de 12-uurs positie staat. De WE modellen hebben daar een gedraaid vierkant.

1 like

Prachtig horloge!
Heb je hem al lang en bevalt hij nog? Ik zit te spelen met de gedachte om een carrera cal 5 te kopen (twijfel nog tussen date of day date) maar zie ze niet veel voorbij komen op het forum. Is het een aanrader?:wink:

Is er iemand op het forum met deze:

WAY2015.BA0927

Zat er na over te denken om op zoek te gaan naar deze groene wonder maar zie dat ze niet meer geproduceerd worden, was dit dan ook alweer een limited of iets?

3 likes

Ik vindt deze erg mooi, en wilde m kopen, maar vond bijna 4K wel veel voor een groene wijzerplaat.

1 like

Volgens mij was deze toch gewoon list €2050?

1 like

Oh geen idee, op Chrono24 vragen ze er veel meer voor. Het was idd een limited edition.

1 like

Dan zal ik hem uit mijn hoofd gaan zetten, ik weiger een premium te betalen, er is nog zoveel ander moois.

2 likes

Ik heb de day date met de blauwe plaat, heerlijk horloge waar ik elke keer weer van geniet!!

7 likes

ook fantastisch strak gepolijst nog :heart_eyes:

1 like

heb hem 1,5 jaar maar vertoont wel verschillende haarlijntjes hoor vooral op de band.

1 like