(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Voor mij een alleskunner. Echt een daily watch. Vind hem erg lekker dragen. Mooie weggewerkte sluiting! Ga er nog wel even plezier van hebben. Vind zelf dat de date veel rustiger oogt.

1 like

Voor mij hetzelfde. Moet zeggen als ik hem keer poets, dan is het wel echt een topper :slight_smile:

1 like

Zijn er eigenlijk nog meer Monza’s op het forum?

16 likes

3 likes

Deze WE 1110r gekocht op dit forum, ben er heel blij mee, alleen mis 4 a 5 schakels voor mijn dikke pols:slight_smile:iemand iets liggen. band nr 300/31

3 likes

Aquaracer op een blauwe Hirsch Carbon. Jaja, duikers moeten op staal enzo, maar ik vind dit toch écht confortabeler…

6 likes

Weer een 1000 vol met aftermarket onderdelen op Catawiki, trap er niet in als je op zoek bent naar een origineel exemplaar. Stukje terug heb ik al eens gepost hierover, ze worden altijd als origineel verkocht. Een gegraveerde caseback is niet origineel, de wijzers die hierop zitten evenmin. Ongetwijfeld zal er nog meer aftermarket spul op zitten.

1 like

Oordeel over deze? Niet origineel ga ik vanuit… Via Ebay binnen gekregen maar twijfel of het de moeite waard is om een dispute te starten…

Is dit een gewild model ofzo? In welke wereld betaald er iemand 900 euro voor een quartz 90ies tag?

Volgrns mij zijn die “experts” bij catawiki vooral expert in het opdrijven van prijzen…

3 likes

Eentje met full lume dial in nette staat is dat zeker waard! Veel 1000s hebben een premium omdat ze minder vaak zijn geproduceerd dan de standaard zwarte 980.013, zo ook de blauwe en rode die wel eens op Catawiki voorbij komen. Het is juist dat het de moeite voor lui waard is om afgedragen kasten van goedkopere modellen te upgraden met die parts zodat ze er veel meer voor vangen.

Wat betreft Catawiki heb je gelijk, die zetten overal de prijzen flink hoog in.

10 likes

Carrera klaar voor de zomer op een GGB Velcro strap. De krokodil is in zomerslaap gegaan.

!

2 likes

Strak! Staat je telefoonnummer in de buckle gegraveerd voor als je em kwijtraakt? :yum:

1 like

Bijna goed, pincode.:sunglasses:

3 likes

Altijd handig, zo kan je hem niet vergeten!

Ja, het was dat of met permanent marker op de pas noteren:wink:

Heb mijn band achtergelaten bij dik wakker van horloge polijsten.nl wellicht hem contacten?

1 like

Thx vor de tip heb al gemaild, ben benieuwd

Nog steeds de Monza om :slight_smile:

23 likes

Waarom twijfel je aan de echtheid? heb je foto van achterdeksel?

3 likes