(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Mooie sunburst :+1:t2: :blush:

Welke is dit precies?
Echt een mooie ditπŸ‘

Binnenkort in het blauwe deel te vinden.

21 likes

Zonde! Heel gaaf model

Ik mag hier ook weer meedoen. Vandaag de Aquagraph binnengekregen. Big chunky watch, ben er blij mee. Kan me herinneren dat ie uitkwam. Kocht in dat jaar een Seamaster, die ik nog steeds heb. Tag Heuer heeft echter een speciaal plekje in mijn hart. Dus toen ie hier te koop kwam contact opgenomen en nu is ie van mij :stuck_out_tongue_winking_eye: Service is onbekend, dus dat kan nog een aardige kostenpost worden maar so be it.

Groeten
Rutger

13 likes

Wat een beest. Lekker man!

1 like

12 likes

zeker een toppertje! vind alleen jammer dat die zo dik is :beers:

1 like

Dat is een minpuntje voor velen ja. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee. Alle chronografen die ik tot nu toe heb gehad waren dikzakken. :rofl:

1 like

Mooi ding! Wat een verschil maken die twee banden ook!

1 like

meer blauw in dit topic

8 likes

blijven mooie exemplaren, die carrera`s :slight_smile:

9 likes

8 likes

Oh! Nice :facepunch:

1 like

Tnx ! :sunglasses:

1 like

Mooi, hoeveel mm is deze. Hij lijkt namelijk sterk op de 2000 van mn vader maar die is slexhts 38mm en deze oogt groter.

Groeten
Rutger

1 like

Groeten
Rutger

3 likes

Deze is inderdaad ook 38mm.

Voor mij een perfecte maat, met mijn 17,5 cm polsen.

Edit: dit is btw een WAF1110

2 likes

Ik kocht zelf een 2000 pro quartz in '94, die had het groen/rode logo maar niet de 12 op de plaat. Mn vader kocht jaren later dezelfde maar die had wel de 12. Bij jouw staat er Aquaracer, dus ik gok dat dit een late 2000/vroege Aquaracer is.

Growten
Rutger

Dat is een correcte gok! De voorlopers zijn de WK1110 die ook 12 op de 12u positie heeft staan. Het horloge waar jij het waarschijnlijk over hebt is de andere variant, WE1110. De heeft een ruit, of eigenlijk een gedraaid vierkant op de 12u positie. Mooi spul :smiley:

1 like