(Tag) Heuer Only (Deel 1)

CS3110, een re-edition van de originele sixties Carrera. Er is ook een variant met zwarte dial (CS3111). De re-editions zelf zijn van eind ‘90 en dus zelf ook al 20 jaar oud :wink: Bij Calibre 11 is een artikel te vinden: https://www.calibre11.com/heuer-carrera-1964-re-edition/

Hij is inmiddels binnen:

21 likes

Ja die is echt prachtig.
Ik heb hem ook nog niet zo lang.

6 likes

Vatl me nu op, sinds het hierboven ging om de WK/WE/WAF1110, dat het cijfer voor een zwarte of witte dial exact andersom is. Bij jouw model betekent de 0 op het eind wit en 1 is zwart. Bij de 2000 (zoals de WAF1110) en bijvoorbeeld ook de 1500 modellen is het 0=zwart en 1=wit.

Wie heeft zijn eindejaarspremie opgekocht :slight_smile:
1 like

5 likes

Mijn 27ste TH is onderweg… :slight_smile:

4 likes

als ik ooit geld heb wil ik dit model ook. schitterend :hugs:

1 like

Heb jij zoveel TH ? Foto’s

staan al diverse foto’s hier en daar :wink:
ook wisselende voorraad door (ver)koop.

2 likes

Plaatje van de dag, omdat in dit topic iets te veel TAG en iets te weinig Heuer wordt geplaatst :sunglasses:

18 likes

TAG-Heuer… Maar vooral HEUER vandaag.

23 likes

Nou goed, dan doe ik ook mee met de Heuer trend! Ik had de mazzel deze 3 units op te kunnen pikken in dezelfde week. Na even van ze genoten te hebben inmiddels alweer een tijdje verkocht! De James Bond nightdiver zit nu in een JB collectie :yum:

8 likes

Nu mag ik hier ook posten.
Mijn nieuwste aanwinst is vandaag binnen gekomen :slight_smile:

26 likes

Twin Time van begin deze eeuw, volgens mij ca. 2004 (kenners kunnen dit vast bevestigen of verbeteren :wink: ).
Bevalt me erg goed!
Weet niet of er nog meer Tag Heuer horloges in de collectie komen trouwens…

6 likes

Mijn eerste echte grote aankoop. Blijf em mooi vinden, maar krijgt bijna geen tijd om de pols meer. Heb andere favorieten.

3 likes

16 likes

11 likes

8 likes

Gefeliciteerd, hij is prachtig! Enjoy!

1 like

18 likes