(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Hey,

Gisteren heb ik een (gebruikte) TAG Heuer - 4000 Professional gekocht. Iemand ervaring met dat model? Ik zie heel veel mooie TAG’s en ben van mening dat elke ‘collectie’ een TAG moet hebben.

Groetjes!

2 likes

Ga ik vd week er meer van posten. Niet allemaal vanwege geheimhouding etc. Ik heb ergens mn handtekening onder moeten zetten… ArteCad (dials) stond al helemaal géén fotos toe.

4 likes

Gefeliciteerd met je 4000 en welkom hier!

Dit is een goed overzicht van de 4000:

Hier de mijne:

10 likes

Post gerust foto van jouw TH. Wij zijn steeds blij te maken met vers beeldmateriaal.

2 likes

Ik heb deze maar even uit de box genomen en een nieuwe batterij in plaatsen.
Het is het “F1 team-cadeau” model waar een mooi doosje bij hoort.
Helaas heb ik deze niet en zal eens gaan spitten op het net of ik de set compleet kan maken.
(suggesties en/of hulp voor het vinden uiteraard welkom)

10 likes

Vers beeldmateriaal van een oudje: een Datora Dato Compax met Valjoux 72C uit ca 1947

10 likes

Genieten hoor, met deze.

31 likes

M’n Aquaracer.

20 likes

19 likes

Loopt niet echt storm, met de tips enzo. Ziet er, voor mij, best goed uit. Maar ik heb vooral ervaring met de jaren '80 en '90 duikertjes en wat moderner spul van TH…

Dank voor het delen! Erg gaaf!

Gefeliciteerd!

Helemaal mee eens!

20 likes

Monaco is ingeruild … stel dat iemand een nieuwe stalen band zoekt , staat in de verkoophoek :wink::+1:

1 like

:scream: Die had je toch nog maar net?

1 like

Klopt , erg mooi horloge en heeft lang op mijn lijstje gestaan.
Vond het toch net teveel “aanwezig” op mijn pols …

Gelukkig mooie deal kunnen maken met een toptime chrono :blush::+1:

Echt n koopje, en de Monaco wordt er zoveel mooier mee :ok_hand:

1 like

Even een vraagje. Ik kan deze WA1211 overnemen voor €180,-. Vind het zelf een gaaf horloge maar moet nog wel een originele band voor worden gezocht. Is het wat? Graag jullie mening. Dank alvast. Fijne avond.

4 likes

Leuk horloge originele band is bij Tag Heuer niet meer te bestellen

180 is niet te duur, mits alles in orde is natuurlijk.

2 likes

Deze komt binnenkort in het blauwe gedeelte. Jeugdsentiment maar draag hem alleen als Max rijdt.

11 likes

Afgelopen week heb ik deze Tag voor 111 euro gewonnen op een veiling (kwam natuurlijk nog wel het een en ander bij. :joy:

Het is een Tag Heuer Professional 1500 955.713K

Nu zag ik de de lume uit een van de wijzers is, dus een nieuw setje erin zou mooi zijn. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar waar moet ik ongeveer op rekenen?

Ook de bezel is een puntje, de lumepip mist en het zwart er omheen. Dit lijkt me relatief makkelijk op te lossen met een nieuwe lumepip en wat zwarte emaille verf.

Het horloge is nog niet hier, dus moet helaas nog even wachten :stuck_out_tongue:

7 likes