(Tag) Heuer Only (Deel 2)

OMG, goed gespot! :eyes: :+1: Hij droeg gewoon 'n 1500 full lume! Exact hetzelfde horloge waarmee voor mij de (TAG) Heuerliefhebberij begon. :open_mouth: :blush:

1 like

14 likes

Mijn dagelijkse metgezel.

Denk door de fijne jubilee en de 38mm

11 likes

13 likes

8 likes

Deze al gespot @TagEd

2 likes

Goed gespot, Arjen! :muscle: :+1:
Nee, had ik nog niet gezien. En plaats 'm hier even door. Zodat wij, als liefhebbers, er hier ook van kunnen genieten. Hoop dat de eigenaar het goed vindt. :blush:

9 likes

Hoi @TagEd, leuk dat mijn post wordt omarmd. Overigens heb ik dit horloge al eens eerder gepost in deze rubriek (24 oktober), maar door een andere belichting lijkt het een lichtere goud tint nu.

2 likes

Is er al iemand op HF die de Carrera met paarse wijzerplaat heeft? Zou graag eens wat meer foto’s zien en horen hoe deze bevalt.

4 likes

Helaas niet. En wel met iets bezig. Maar niet de Carrera glassbox. :blush:

Wel de reverse panda én de panda al 'ns gepast. Zagen er top uit en zaten ook mooi om de pols. De reverse panda heb ik al wél gezien, hier op HF. Ben even kwijt wie. De eigenaar kan je ongetwijfeld meer vertellen over het dagelijks dragen hiervan. En verder zou ik sowieso 'n passessie aanraden, bij een AD. Volgens mij kan het niet moeilijk zijn om een AD te vinden, die in ieder geval een 39mm glassbox heeft liggen. Daarnaast zul je voor indrukken en beelden, lijkt me, al filmpjes, foto’s en reviews gezocht en bekeken hebben(?), zoals deze.

Succes en ben benieuwd of jij straks de eerste hier gaat worden!

2 likes

Een stuk snelweg in México; niet zomaar een willekeurige snelweg, maar onderdeel van de Carrera Panamericana waar Jack Heuer de inspiratie vandaan haalde om de Heuer chronograaf de naam “Carrera” te geven. En de rest is geschiedenis. Link.

Pan-American_Race_Route_Map_1

Driekwart eeuw geleden was dit een roemruchte race die na vijf edities in 1950-1954 werd gestaakt wegens het dodentol dat de race eiste. De route van Puebla naar Mexico-stad slingert door de bergen met een piek van 3200 meter. Het is leuk rijden maar het snelheidsverschil is groot: trucks kruipen omhoog en sommige bestuurders denken dat het nog steeds een racebaan is.

De Carrera Panamericana wordt nog jaarlijks gereden als klassieker-rit voor sportauto’s tot 1975. De route is niet meer zo gruwelijk als vroeger (en wisselt iedere editie) èn TAG Heuer is vaste sponsor.

9 likes

Vandaag nog een dagje de driehand Carrera.

Morgen voor een paar daagjes naar Köln. De Autavia gaat me vergezellen, tijdens dit tripje.
Verder, nog serieus bezig met iets…:sweat_smile:
En in Duitsland natuurlijk zeker nog even bij een TAG Heuer AD rondkijken en misschien wat passen.:smiling_face:

Gaaf verhaal trouwens, over de

Wist er natuurlijk wel iets van. Maar dit is heerlijk leesvoer, voor de echte geek, zoals ik!:nerd_face::+1:

9 likes

Eindejaars status collectie shoot hier :hugs: nog even eentje van de Autavia GMT voor @TagEd :kissing_heart:

12 likes

Grab a Review Copy of DJINN & TONIC for Free at Booksprout | B.C. Johnson

:wink: :+1: :beers:

1 like

image

1 like

YARN | Just a little patience, yeah | Guns N' Roses - Patience | Video gifs  by quotes | 8bf324b9 | 紗

:wink:

1 like

:laughing:

1 like

image

1 like

:ok_hand: prachtige set

Wat voor opbergbox is dat?

1 like

Ik weet het niet meer precies maar geloof deze / zoiets

https://www.horlogeband.com/Horlogevitrine-voor-20-horloges-zwart/?channable=041f4d696400333237323234&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=19631122976&gad_source=1&gad_campaignid=19630889506&gbraid=0AAAAAD-1sMmq63gwkIfneEZpZRDagEjoj&gclid=Cj0KCQiAx8PKBhD1ARIsAKsmGbdbznTYDQWfjCvAQnvAGqVCyGvXnWaPmEl4GPZf-VkCeBo58eVxSSwaAv3qEALw_wcB