Ah ik dacht 36mm. Goed dat je het even corrigeert.
Heb al wel een 35mm longines heritage. Die bevalt me qua maar erg goed. Het is soms ook maar net hoe het in z’n totaal past op de pols.
Ik zal de Heuer op m’n radar houden.
Ah ik dacht 36mm. Goed dat je het even corrigeert.
Heb al wel een 35mm longines heritage. Die bevalt me qua maar erg goed. Het is soms ook maar net hoe het in z’n totaal past op de pols.
Ik zal de Heuer op m’n radar houden.
Vandaag met de 2000 two-tone in de stad Exeter (Zuid-Engeland) rondgebanjerd en genoten van het schitterende weer.
Ook op horlogegebied weer genoeg moois gezien. Ons favoriete merk is hier goed vertegenwoordigd.
Veel mooi spul idd, volgens mij niet goedkoper dan in NL of?
Ik zat op vakantie aan de zwembadrand wat te scrollen op Catawiki. Ik weet het, niet de beste 2ehands side. Maar ik zag deze mooie link. Prijs met no reserve. Maar helaas overboden. Horloge had geen papieren en geen extra losse bracelet links. Was geschikt voor 16cm pols. Mijn polsmaat is 18,5 a 19cm.
Heeft er hier iemand zo’n nieuwe link. En hoe bevalt deze? Die band lijkt mij erg fijn dragen.
Hier wat foto’s van het horloge.
PS: Zijn losse links makkelijk te bestellen bij Tag Heuer?
Zeker, ook te bestellen bij een TAG Heuer gecertificeerde horlogemaker.
Bedankt, goed om te weten👍🏻
Nee, niet goedkoper, helaas.
Mijn zwager heeft er een en die bevalt 'm goed. Maar hij is ook wel fan. Heeft ook nog 'n oude S/El.
Geen idee. Volgens mij kan B&O Watches vaak wel aan extra links komen. Maar weet niet of ze dat ook doen als je daar niet gekocht hebt.
Edit: ik zie dat @BMWX6M een veel beter antwoord geeft.
Daar zit veel moois tussen!
Geniet lekker van de vakantie!
Ik weet niet wat het is, maar overal waar ik heen ga hier, kom ik wel een TAG Heuer AD tegen. Ons favoriete merk lijkt behoorlijk populair, hier in . En terecht natuurlijk!
Heb nog even staan kijken naar de Aquaracer GMT op rubber. Die was behoorlijk afgeprijsd. Waarschijnlijk omdat deze lijn vernieuwd wordt. Maar de huidige is voor mij net een maatje te groot, vermoed ik. Dus niet gepast.
Ja en als ik dan ook nog een leuk vinylzaakje tegenkom, vermaak ik me wel een middagje.
Ik blijf toch leren, hoor. Beetje aan 't rondkijken naar horloges, zoals altijd eigenlijk, kom ik toch opeens bij B&O watches deze twee modellen tegen, die ik dus echt nog nooit gezien heb. Of waarvan ik, terwijl ik toch al meer dan 30 jaar fan ben van dit merk, überhaupt ooit gehoord had!
Ja ben er wel bekend mee toevallig! De chronograaf hebben we 3 keer gehad, maar allemaal Quartz. Deze in automaat is een speciale vondst! Ze dragen heerlijk, lekker licht door het titanium. De inserts in de banden missen vaak, die zijn hier ook compleet. Ze zijn leuk om in het assortiment te hebben, maar door de relatieve onbekendheid verkopen ze niet heel goed helaas. Dat terwijl ze een stuk unieker zijn dan veel andere modellen. Leuk dat je ze kan waarderen
Ja, kan ik me ergens ook wel voorstellen. Zie ook heel weinig 3000jes. Ook een leuk, maar niet heel bekend model. Maar deze Titanium-serie is nog wat meer obscuur. Wel geinig!
De kleur is wel erg mooi en Nederlands. Zeker meenemen!