(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Las ik nou net iets over ‘weinig 3000jes?
Bij mij hangen ze zelfs aan de muur! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Crosspost :es:

10 likes

Oh ja, jij hebt er een, idd. Blijft een leuk ding en nog het oude logo. Ook geinig. Al jaren gaat een soort mythe dat het merk TAG Heuer werd en het op dat moment helemaal verkeerd ging met het merk, omdat ze ineens quartz duikers gingen maken. Die hele gedachte zit zo vol met verkeerde assumpties, denkfouten, misinformatie en feitelijke onjuistheden, dat ik gewoon niet eens altijd zin heb om 'm te debunken.:roll_eyes:

Zo, ik ben net weer thuis, na een reis van 7,5 uur. En dus gaat er even lekker een ijskoude :beer: open!:blush:

Cheers, TAG Heuerfans!:beers:

Edit: wow, @rallylover ! I should’ve known!:grin::muscle::+1::sunglasses:

10 likes

2 ‘Goudgele Rakkers’! :heart_eyes:

1 like

Proost!:beers:

13 likes

Zag deze net op Instagram voorbijkomen. Leuk design zo, daar zou ik wel mee rond willen lopen

12 likes

Dit zijn mijn Heuers😁

20 likes

@rallylover heeft 'm in huis.

1 like

Klopt. Mn enige Monaco… :wink:

8 likes

Jaloersmakend trio! :ok_hand:

1 like

Alle drie prachtig, maar deze :heart_eyes:

13 likes

Waar kun je deze tas kopen Thijs?

Vond hem op marktplaats. Géén idee waar ze vandaan komen. Op instagram staat een filmpje dat iemand een nieuwe (Kith) F1 uitpakt. Waarschijnlijk gebruikt een ad ergens ter wereld deze tas.

1 like

Wanneer schaf jij een GMT aan? Met al die verre reisjes van je :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha ja, zag laatst bij een TH AD een GMT van de huidige/uitgaande serie Aquaracer, met een echt forse korting. Maar die is gewoon een maatje te groot, vind ik.

12 likes

… maar wel een heel mooie kleurcombo, zeker op de bezel.
:ok_hand:

Prachtig!

Eens! Gaaf, maar fors voor onze smaak. Een 1500 GMT of Airline past beter bij je :wink:

1 like

Met dit zomerse weer doen deze twee TAG Heuer youngtimers op staal het nog steeds erg goed. Ze mogen nu even gebroederlijk naast elkaar tot rust komen.

9 likes

Ja, zeker gaaf, zoiets! Nog zo een die je nooit ziet!

11 likes