(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Wooowwwwwww! Bucketlist materiaal dit. :drooling_face:

1 like

Zo…alle “doos-loze” maar in een box geparkeerd.
Niet van die superdeluxe dure boxen maar wel stofvrij. :wink:
De rest van de Tags heeft gelukkig al een eigen onderkomen.

16 likes

18 x Tag. Impressive :star_struck:

Ik heb er nu nog maar 31 totaal (Tags). Was de boel een beetje aan het opruimen maar na de verkoop van 2…kocht ik er weer 3 terug.
Blijft toch een enge ziekte… :scream:

maar deze op de foto’s gaan/staan (op 3 na) in de verkoop…

4 likes

Lekker setje!:open_mouth::+1: Jammer dat er zoveel weg moet. Heb je iets anders op het oog?

1 like

Aquaracer? Of heel misschien Carrera?

2 likes

42mm, 963 of 968 genummerd, rond 9k, 125 stuks via Hodinkee en de rest bij boutiques;

10 likes

Oh wow, naar de A&F Seafarer :compass:

12 likes

8 likes

Cool dat ze de iconen eren. Met 42mm en 9K weliswaar niet mijn straatje.

1 like

Ja, ik wil nog 2 modellen graag hebben. Dus ga ik de boel maar opruimen. Het is geen moeten hoor, maar ze liggen al zo lang “niets” te doen.

1 like

20 likes

En (nog) bestelbaar.

Hevige twijfel

4 likes

Bij twijfel, kopen!

3 likes

Gewoon wachten, Hodinkee heeft maar een deel en import over de USD prijs kost je onderaan de streep meer.

2 likes

Geeft de subdial aan waar de kruisraket vandaan komt :face_with_peeking_eye:
image

2 likes

Je leest het getijde (eb/vloed) af op die subdial. Net als een maanfase complicatie draait deze eens per maand rond, echter deze subdial kun je afstemmen op je locatie, middels de drukknop op 9 uur.

Meer info en bewegende beelden:

7 likes

Ik vind het geen succes, ziet er erg lomp uit. Helemaal t.o.v. de vintage varianten. Waar ik de andere nieuwe Skipper releases leuk gedaan vind, doet deze voor mij niks. Sowieso maar doorsparen voor een Heuer Seafarer

Ja, zoiets.

5 likes

Ja, je kunt niet altijd iedereen pleasen. Ik vind de nieuwe glassbox-lijn een ontzettend geslaagde moderne interpretatie van de klassieke Carrera-stijl in een modern(er) jasje, met fijn modern gebruiksgemak, zoals een nieuw in-house uurwerk, met 80 uur gangreserve, 100m WR, robuust en fraai bol saffier. Daarnaast vind ik dit ook weer heel herkenbaar TAG Heuer, met een heerlijke vintage vibe! Toegegeven, ik zie ze het liefst in 39mm. Maar dat zijn de meeste ook; de panda, de reverse panda, de blauwe, de groene en de Skipper vind ik dan ook het meest geslaagd.

Je opmerking dat ze er

uit zouden zien, begrijp ik niet. Dat is echt wel het laatste dat in me opkomt, als ik deze modelserie zie.

Kijk, dit noem ik lomp.
GBA-900UU-5A

(niet dat met een G-Shock verder iets mis is; maar het is zeg maar de Landrover onder de horloges)

Dit, lomp? Nee, ik vind het, voor een sportief horloge, zelfs behoorlijk elegant.

9 likes