Hey, jij ook hier? Mooi ding, man! Nogmaals gefeliciteerd!
Wow die is echt mooi man.
Thanks
Dank u! Haha
Absoluut.
Ondersteboven issie nog mooier.
Ik vind de datum op 12 van de zwarte erg mooi (al staat de wijzer ervoor) en vraag me af waarom dat op de andere versies niet ook zo is.
Ja, vind bij de reverse panda idd ook die datum op 12 wel lekker onderscheidend en quirky. Verwijst natuurlijk naar de Carrera ‘Dato 12’-modellen, uit de 60s.
Toch vind ik het wel leuk dat er de keuze is voor deze, maar ook de meer main-stream datum op 6 en zelfs de datum op 9.
Dit verwijst dan weer naar de ‘Dato 45’, eveneens uit de '60s.
Mooi dat zo de klassiek features en moderne vormgeving en gebruikersgemak samenkomen. Hebben ze goed bedacht bij TAG Heuer, imo!
Toch is mijn voorlopige favoriet nog steeds de reverse panda glassbox, die ik afgelopen zomer nog heb gepast en (dus) bovenaan de wishlist prijkt!
Deze vorige week na een paar maanden weer uit de kluis gehaald.
Ik draag ‘m niet bijzonder veel, maar blijft een prachtig ding.
Carrera CS3140 re-edition.
Niks mis mee🤪
Pwoah
Als je dan toch een Grand Prix wil sponsoren dan is die van Monaco geen slechte keuze.
Since the first World Championship race in the principality in 1950, it has simply been known as the Formula 1 Grand Prix de Monaco, but this year it will be renamed as the Formula 1 TAG Heuer Grand Prix de Monaco 2025.
Part of the crew sinds gister!
Een 962, het is nog even puzzelen uit welk jaar hij exact komt (ik meen te herinneren dat er een overzicht op het forum beschikbaar was over jaartallen en logo’s/serienummers, maar die kan ik niet meer terug vinden.)
Ik vermoed dat ie uit 1991 komt, op basis van het oude serienummer-format en de catalogus van de jaren 90’. Mocht iemand nog meer informatie hebben, graag