(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Hey, nice! Gefeliciteerd en welkom aan boord! :partying_face: :champagne:

1 like

Prachtig, staat je goed :+1: Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Lekker hoor, mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Zo lekker weekend

9 likes

In love. Ben bang alleen dat de GS SBGN001 de nest zal verlaten

17 likes

Prachtig horloge, één van mijn favorieten.

1 like

Mooie aanwinst! Je kan het horloge dateren aan de hand van het productiejaar van het uurwerk. Als je het deksel loshaalt staat het jaartal in het format 4.91, wat dan het kwartaal en jaar van productie zijn.

1 like

Ik kocht exact deze uitvoering in 1994. 9 jaar met veel plezier gedragen en toen een Seamaster gekregen, dus de 2000 eruit.

Groeten
Rutger

1 like

10 likes

Slechts een paar weken lid en nog een shortlist van mijn gewenste droom horloge aan het opstellen…kwam ik in het blauwe gedeelte een horloge tegen dat mij de kriebels bracht.

Na lang wikken en wegen toch contact gezocht met @Jan39 en tot een overeenkomst gekomen. Vandaag was het zover! Dank voor het prettige contact!

Nu rest alleen nog de vraag, wat te doen met de voorganger…any thoughts?

18 likes

als het gaat erbij houden

3 likes

Die kunnen toch prima naast elkaar bestaan?

2 likes

Echt een heel mooie horloge Tim. Voor mij helaas iets te groot. Veel plezier ermee! Bedankt voor het leuke contact.

1 like

Zeker maar ik draag meestal maar 1 horloge voor een langere tijd. De Breitling wegleggen terwijl deze nog een nette waarde vertegenwoordigd vind ik misschien toch wat zonde. Ben niet van plan een collectie aan te leggen.

1 like

10 likes

#watchoftheday

Fijne zondag nog, iedereen!:beers:

22 likes

Mooie foto en horloge Ed :+1:
Ook een fraai horloge op de achtergrond :wink:

28 likes

Zoals eerder gezegd ben ik de “voorraad” wat aan het inkrimpen en heb er al een paar aan een nieuw baasje kunnen helpen :slight_smile:
Nu eens kijken wat er dit jaar voor moois uit de TH koker is komen rollen…
Deze F1 kan mij wel bekoren iig

1 like

Iemand een tip voor een mooi aansluitend bandje? Liefst blauw en met een normale gesp sluiting. Gaat om de 41mm versie.

5 likes

zit hier wat tussen misschien ?
(geen TH originals)

1 like