Even de Heuers uit de kluis gehaald voor een collectie shot
Hopelijk binnen nu een een paar jaar nog een Skipper erbij als vierde foto
Skipper is wel echt de grail (de oude, niet de huidige)
Mooie set! Heel gaaf. Skipper erbij helemaal top
Super dik! Is er ook ergens kleurenversie te bewonderen?
En wat voor collectie!
Nou, de nieuwe sla ik ook niet af, hoor!
Dank je! Hmmm, nee. Maar ik weet vrij zeker dat ik eerder in dit topic 'm ook wel in kleur gepost heb.
Mooi setje!
Draag je ze met regelmaat? Zien er puntgaaf uit.
Ik vind dit zo een mooi horloge dat ik zoiets graag zou kopen. Moest iemand zoiets te koop hebben of te koop weten, liefst wel met schakels genoeg voor pols van bijna 20 cm, dan hoor ik het graag, mag zowel mat als blinkend zijn, dank jullie
Dankdank.
De GMT draag ik het meest (maar nog niet vaak) ivm reizen en de verschillende tijdzones die ik meepak.
De Monaco en Carrera meer incidenteel, zoals met autosport evenement oid. Het geheel rouleert in een grote collectie dus echt vaak draag ik ze niet, waardoor ze ook lang mooi blijven
Misschien allang bekend, maar B&O Watches heeft regelmatig nette TAG Heuer 2000tjes en ze kunnen ook vaak extra schakels leveren, indien nodig.
Koop gewoon de oruginele rubberen band erbij. Kost wat maar is echt top. Vouwsluiting is makkelijk en traploos te verstellen.
Groeten
Rutger
Mooie autavia!
Blijf het jammer vinden dat het vooralsnog niets is geworden met de isograph technologie.
Hallo, nieuw hier en weet totaal niet of ik hier goed zit. Heb me aangemeld omdat ik na vele jaren eindelijk eens een CV2010 zou willen. Echter, veel verder dan Ebay of Chrono24 kom ik niet. Lijkt dan een verouderd model? Goed, mijn vraag: als ik perse dat horloge wil, waar adviseren de experts(jullie) dan te kijken? Een zoekopdracht op CV2010 hier leverde me niets op. Thnx. hoop dat ik hem binnenkort kan tonen.
Als je interesse in Tag Heuer hebt dan zit je hier zeker goed! De CV2010 heb ik al een tijd niet meer nieuw voorbij zien komen op C24.
Inmiddels ook niet meer te koop in de Roermondse outlet, hun online catalogus kun je in WhatsApp bekijken (superhandig).
Of je na 11 dagen op HF al een zoekbericht (in het lichtblauwe gedeelte) kan plaatsen betwijfel ik, maar wie weet tref je in dit topic de juiste. En sowieso gewoon lekker meedoen hier, dat kan nooit kwaad.
Plaatje voor de sfeer.
Vet man!
Nieuwe F1-tjes komen eraan. Hier zonder datum afgebeeld op tijdswaarneming bord Bahrein. Maar in werkelijkheid met datum. (Solar uurwerk)
Heel mooi, thnx! Ook voor het linkje. Als ik een tweedehandsje op de kop wil tikken, waar kan ik dan met n gerust hart kijken? Ik was daar al vanuit gegaan aangezien ik ze niet meer nieuw voorbij zag komen. Hoop dat men hier goede bronnen voor bovenal betrouwbare authentieke exemplaren kent. Ik kom niet verder dan de chrono of ebay en vind toch zonde van de centjes voor n nepper.
Catawiki heeft de CV2010 regelmatig via Japanse dealers dus + import etc: Zoek CV2010 in Catawiki’s veilingen