NA. Vandaag gehaald. Super blij mee:
Cool Gefeliciteerd
Nice! Congrats!
Gefeliciteerd!
Mooie combi Anthony
Thanks Arjen. Het is ook een origineel TH bandje. Perfecte match met het blauw op de wijzerplaat, imho.
Weet iemand eindelijk of dit echt een re-edition is?
Van de ws2111 of ws2113 ws2112 etc kan ik weinig vinden waar die op geïnspireerd zijn. Het is ook geen echte Carrera. Heeft iemand een idee waar deze horloges op gebaseerd zijn of is het een nieuw design van eind jaren ‘90 begin 2000?
Dat bevestigt mijn vermoedens.
Gelukkig had ik geen twijfels over de authenticiteit .
Bruin is echt niets.
Ik vind het bruin zachter dan de zwarte… dus ik vindt het wel kunnen.
De band komt inderdaad van dit TH zwarte model… maar standaard is het dus die zwarte met rood stiksel.
Kan maar dan wel de juiste tint, niet deze kleur bruin. Originele band vind ik ook niet veel soeps maar dat komt omdat ik geen fan ben van gekleurd stiksel.
Wat dacht je van een mooie (donker) grijze?
Die standaard band vind ik niet mooi koolstofvezelstructuur op plaat en band, beetje geweest.
Tot het tegendeel bewezen is , is mijn conclusie dat de WS211x serie een soort herinterpretatie is van non-chrono pre-Carrera-modellen, gestoken in een Carrera jasje. Volgen we het nog?
Toch zou ik ze wel in de Carrera-lijn classificeren. Allereerst is er natuurlijk de kenmerkende Carrera-kast en ook al vele jaren maakt TAG Heuer non-chrono Carrera’s. Daarnaast heeft ook de reissue chrono geen ‘Carrera’ op de wijzerplaat. De reden hiervoor is mij vooralsnog onduidelijk.
De WS211x is verder onderdeel van de ‘Classics’-lijn, die tweede helft jaren '90 door TAG Heuer op de markt werd gebracht, met waaronder ook Heuer-branded Monaco’s en (dus) Carrera chrono’s.
Los van dit alles, gewoon een heel gaaf horloge, natuurlijk!