(Tag) Heuer Only (Deel 2)

6 likes

Goeiemorgen :yawning_face::coffee:

22 likes

Krijgt de laatste tijd (te) weinig draagtijd, maar des te meer geniet je er dan van als die om de pols zit

10 likes

Titanium it is :sunny:

9 likes

26 likes

:heart_eyes: :yum:

1 like

Toffe :ok_hand: foto

1 like

Goed weekend iedereen!

5 likes

Iemand toevallig de groene aquaracer 200 in bezit hier? Zou graag eens willen weten hoe hij bevalt.

Plaatje van het web

6 likes
3 likes

3 likes
3 likes

Een andere band op de Glassbox lijn, staat niet verkeerd

15 likes

Die “nieuwe” Formule 1 horloges in 38mm voelen echt als een gemiste kans. Tag had een soort eigen MoonSwatch kunnen hebben, met een betaalbaar prijskaartje. Maar deze kosten 1800 euro. Met een solar uurwerk, prima, maar heb het idee dat ze echt een enorme slag hadden kunnen slaan. Oh well…

1 like

Alle noviteiten op een rijtje:

Idd fraai! :star_struck:

En deze zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen. Maar nu ook echt hier, in een actuele 38mm, super praktische Solargraph en qua prijsstelling volkomen in lijn met de rest van de TAG Heuerlijn. Lekker veel kleuropties, ook! Ik zou deze, voor aankomende zomer, best gaaf vinden!

Edit:

Er is een groot verschil: dit is geen plastic rommel in het Swatch-segment, maar een echt horloge. Niet zo gek dat ze dit niet aanbieden voor de prijs van een speelgoedhorloge. :person_shrugging:

1 like

Niet helemaal eens. Ze hadden een re-issue van het origineel kunnen doen. En dan niet die overpriced versie in samenwerking met Kith, maar gewoon een goede nieuwe versie van het origineel. Die kostte in 1986 iets van 140 dollar. Dat zou nu iets van 400 dollar zijn. Dus als ze een upgrade hadden gedaan met een prijs van rond 400/500 dollar/euro, dan was dat veel aantrekkelijker geweest, toch?

(En bovendien zie ik net op Fratello dat het origineel 200m WR had en deze nieuwe ‘slechts’ 100m. Dus tja…)

Tuurlijk hadden ze een super low-budgetversie kunnen maken en ernstig beknibbelen op kwaliteit. Maar ik begrijp dat ze dit niet gedaan hebben.

Ik begrijp trouwens niet waar die 140 dollar vandaan komt. Ik kan me namelijk herinneren dat, toen ik halverwege jaren '90, weliswaar, mijn eerste TAG Heuer duiker kocht, een Formula 1 iets van 400 gulden kostte. Maar ja, toen kocht je ook een Seamaster voor nog geen 1000 gulden en een Submariner voor nog geen 2000. Die tijden zijn echter definitief voorbij. Kijk maar eens wat je zelfs voor een ‘instap-Zwitser’ als Tissot betaalt. TAG Heuer is een luxe kwaliteitsmerk en ik vind dit dan ook veel beter passen binnen deze lijn.

Ik vind ze leuk! En dit is nog steeds verreweg het goedkoopste model. Dus dat klopt ook gewoon helemaal.

image

3 likes

Hier een leuk artikel over die Kith-versie, waar die prijs genoemd wordt:

Ik heb nog een “paar” van die oude F1 modellen. Doe ze ook niet weg…gewoon omdat ze te leuk zijn :wink:
oude F1 modellen

7 likes