Ik vind ze leuk hoor, maar is de TH50-00 Solargraph niet een omgebouwde Citizen E168 Eco-Drive, die in véél goedkopere modellen te vinden is? Voelt voor mij persoonlijk dan toch beetje wrang.
Al zie ik nu wel na een snelle zoekactie dat de Citizen 6 maanden power reserve heeft, terwijl Tag het over 10 maanden heeft. Dus wel degelijk iets aan verschil(len)?
Anyhow, gezien een redelijk aantal van de versies een limited edition is, zullen ze alsnog als zoete broodjes over de toonbank gaan verwacht ik.
De nieuwe Tag Heuers Formula 1 zien er goed uit. Goed formaat, een betrouwbaar solar uurwerk, dat volgens watch base gebasseerd is op Citizen E168.
Dit kan je altijd pakken en dragen. Het is aan de dure kant, maar je krijgt dan ook een Tag Heuer en niet een Tissot. Het is gelukkig niet gemaakt van kunststof, maar van RVS, want met kunststof ziet hij er na een jaar al versleten uit.
Hopelijk brengen ze later dit jaar nog één uit met een volledige lume dial.
Gepast, en 1 witte op voorraad. Veel twijfels maar toch niet gedaan. Hij steekt erg goed in elkaar maar voor mij blijft het de tiener-TAG Heuer van de 90’s (en dat ben al enige tijd niet meer).
Zeker niet rammelig, geen rek in de band en de sluiting voelde ook goed. Kortom: passen!
Een zwarte Dato Carrera op de nieuwe band; dat had ik wel zien zitten. Jammer dat ze de Dato nog steeds alleen in groen leveren. Blijft een modegril in mijn ogen.
Bedankt
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt, ik kan me dit horloge als kind nog vaag herinneren.
Vind de groene op staal wel leuk (release in juli), dus heb ik mooi nog even de tijd om reviews af te wachten en te kijken of de interesse blijft hangen.
Geniet nog van de trip daar! Ik mag waarschijnlijk volgend jaar.
Wat kostte hij trouwens daar in Yen (ivm gunstige koers)?
Kijk, dat zijn berichten waar we wat aan hebben! Thanks voor het delen en veel plezier nog!
Denk dat die 't idd heel goed zou doen!
Ik was al wat ouder. Maar volgens mij kan iedereen, die deze tijd bewust heeft meegemaakt, zich ze nog wel herinneren. Waren ook gewoon leuke dingen en ook deze nieuwe en verbeterde versies vind ik weer leuk.