RVV kijken
Proost! En mooi horloge!
Thanks! Ik vind de Carrera kast echt gaaf, mooier dan verwacht van het internet. Wel onhandig dat je maar 30m kan timen, Maargoed, het is wel een knap ding
Gistern voor de F1 race mijn Tag Formula 1 omgedaan zodat Max weer een overwinning bij kon schrijven!!
Magistraal weer!!
Oefen die is wel erg mooi
Welke ref.?
Helaas niks vernomen van de genoemde leden, dus ik probeer het nog een keer!
@BMWX6M of @rudiculous hebben jullie misschien een tip waar ik aan een bezel kan open voor dit oudje?
Alvast bedankt!
Interview met CEO Antoine Pin; over de nieuwe slogan “designed to win” naar een citaat van Ayrton Senna en de voorzichtige houding in verkoopaantallen.
Ik kan je niet helpen helaas, denk dat je afhankelijk bent van eBay.
Ah oké jammer, maar bedankt voor je antwoord!
Contact opnemen met een erkend TAG Heuer horlogemaker en de gegevens van het horloge meedelen. (Zie achteraan op deksel)
Dan kan er nagegaan worden of deze nog leverbaar is en besteld worden bij TAG Heuer.
Kroon lijkt ook nog open te staan op de foto?
Denk dat ik zo maar ff langs een erkende dealer ga.
Heb laatst het uurwerk door een horlogemaker laten fixen, want hij liep niet meer. Nu inmiddels wel, maar denk dat t toch niet helemaal goed is gedaan helaas. Kan de kroon ook niet vast draaien.
U hebt een erkend TAG Heuer horlogemaker nodig.
Alle anderen kunnen geen onderdelen bestellen bij TAG Heuer.
Misschien eens een volledig onderhoud laten uitvoeren met nieuwe tube en indien nodig een nieuwe kroon. (Nieuw glaasje?)
Maar alles zal afhangen van het exacte model om te kijken of onderdelen nog beschikbaar zijn.
U mag deze altijd even meedelen, dan kijk ik in het systeem wat er nog beschikbaar is.
Het gaat om modelnummer WA1214.
Ik zou dan denk ik idd voor een volle revisie gaan van het horloge.
Hangt er wel vanaf of het qua prijs nog wel te doen is, of dat ik misschien beter de nieuwe versie die net uit is, kan aanschaffen.
Tja, dat er geld mee gepaard gaat kan niet anders…het horloge is misschien verwaarloost geweest als er verschillende problemen aanwezig zijn/waren? Volledig onderhoud van dergelijk horloge kost al snel 250 euro.
Bezel kost 75 euro (nog beschikbaar)
Kroon 40 euro indien nodig.
Dat is logisch. Al deze kosten bij elkaar vind ik het dan wel waard om evt te reviseren.
Ik las wel op de tag heuer site, dat als je een vintage(ouder dan 20 jaar en volgens mij is deze dat) opstuurt, dat de revisie kosten dan €750 bedragen. Weet jij dit toevallig?
Bedankt voor al het uitzoek werk!
Klopt, als je het naar Zwitserland gaat opsturen, dan komt het op de revisie afdeling terecht en dan lopen de kosten soms op. (Zwitserse uurlonen zijn niet min. )
Je mag het mij altijd bezorgen, dan gebeurd het hier in eigen atelier en heb je controle over wat je wenst dat er gebeurd.
Vintage is bij de grote firma’s altijd een dure aangelegenheid en gebeurd na grondige analyse, dan krijg je een offerte en dan beslis je of de werken moeten uitgevoerd worden.
Mijn Kirium van '98 heb ik in 2019 opgestuurd, werd niet aangeslagen voor vintage service/revisie kosten.
Klopt, hangt er allemaal een beetje van af of de onderdelen nog gewoon leverbaar zijn.
Voor de Heuer’s is er niets meer leverbaar en gaan sowieso naar de revisie afdeling en heb nog nooit geweten dat het minder van 1250 euro is.
De WA1214 is vanaf 1995 en buiten de wijzers en bracelet lijkt alles nog leverbaar te zijn.