TAG HEUER AQUARACER PROFESSIONAL 300M BLACK | 43MM
Referentienummer
WBP201A.BA0632
TAG HEUER AQUARACER PROFESSIONAL 300M BLACK | 43MM
Referentienummer
WBP201A.BA0632
Weet iemand hoe je aan een echtheid certificaat komt en hoe duur die zijn? Heb ik blijkbaar nodig om mn horloge te verkopen op C24
Ik ga er even overdenken. Als ik een besluit heb genomen, kan ik je dan een DM sturen?
Altijd welkom.
510.523
Pffff… dit soort armoeiige gierigheid van zo’n groot merk. Nee hoor, bandjes zijn niet los verkrijgbaar, laat staan dat je er een bij je horloge krijgt als leuk extraatje. Tjongejonge…
Ja, da’s minder. Maar een keuze van het merk. Misschien via een erkende TAG Heuerhorlogemaker?
Ik ken eigenlijk geen enkel gerenommeerd horlogemerk dat zomaar gratis horlogebandjes weggeeft. Bij een AD kun je dit misschien er wel bij-onderhandelen.
Nee, maar da’s eigenlijk raar natuurlijk. Bij ‘luxury’ merken krijg je weinig voor veel, terwijl kleine merken heel erg hun best doen om allemaal leuke extra’s toe te voegen, terwijl je daar minder betaalt, terwijl die horloges echt niet (veel) onderdoen in kwaliteit.
En ze claimen dus dat die bandjes überhaupt niet zouden passen op andere modellen uit dezelfde lijn? Echt raar.
Ja, nee, leuk is het niet. Maar ook wel weer begrijpelijk. Ik denk dat grote, bekende, luxe merken het, door vaak intensieve marketing en een stuk historie, makkelijker hebben om hun horloges te verkopen aan meer mensen en voor een hogere prijs. Dat werkt in andere branches ook zo. Dan word je bij het raadplegen van de optielijst, en de prijzen die je daar nog even extra voor mag neertellen, bij de ‘premium’ automerken ook niet heel vrolijk. En toch blijven er zat mensen die het ervoor betalen. Terwijl eigenlijk iedereen wel weet dat je, vanuit economisch perspectief, altijd beter uit bent met een merk als Skoda, Dacia, etc… Maar ja, veel mensen willen graag ‘succes’ uitstralen met hun auto en daarvoor moet je toch op z’n minst een Audi of BMW rijden.
En met horlogemerken werkt het dus net zo. Maar ik vertel je, als het goed is, niks nieuws.
Hmm, ja misschien bedoelt hij dat (hij denkt dat) bandjes in de toekomst los beschikbaar/te koop zullen komen?
Die nieuwe Formula 1 Solar net even gepast in hun boetiek in A’dam. Draagt heel fijn, prettige maat, niet te groot. Bezel-actie wel héél licht. Leuk ding. Nog steeds prijzig. Maar goed, je hoeft er met dat Solar uurwerk iets van 15 jaar niet naar om te kijken, dus da’s ook wat waard. Je koopt vooral het merk en het design, maar je spaart wel enorm uit op evt. servicekosten. Ze hebben me “op de lijst” gezet voor die stalen met groene bezel die in juli uitkomt - zie wel even of ik dat tzt ook echt ga doen.
Thanks voor je bevindingen!
Denk je dat de bezel wel tegen een stootje kan?
Dit is weer de andere kant, waar ik zelf ook al aan dacht inderdaad. Nog steeds twijfel hier. Blijf het een leuk model vinden (ook team groen).
Dit was een witte versie?
Leuk, man! We wachten 't af en alvast bedankt voor het delen van je bevindingen!
Tja, moeilijk te zeggen – als je googelt op ‘Polylight’ krijg je niet veel info, vooral dat het gebruikt kan worden voor modelvliegtuigjes (?). Dus of die bezel tegen een stootje/krassen/schade kan is onduidelijk. Het voelt als plastic maar zou steviger moeten zijn. De ‘klik’ is dus echt extreem licht, bezel kan je met 1 vinger bewegen.
Er zijn natuurlijk andere Solar horloges die veel goedkoper zijn die dit ook doen - maar dan heb je niet dit design en geen Tag Heuer op de dial. Dus zijn we bereid om extra geld op te hoesten daarvoor? Doordat het een vrijwel onderhoudsvrij horloge is, kan je het voor jezelf goed praten (mits die bezel binnen de kortste keren ergens tegenaan botst en krast/barst, haha)
Ja wellicht kan die boetiek er tzt toch ook nog een groene rubber strap bijleveren. Ik zie wel hoe ik me erover voel eind juni.
Ja de reguliere in staal met zwarte bezel en het rode randje op de dial.