(Tag) Heuer Only (Deel 2)

14 likes

Yup…

2 likes

Het is inderdaad nogal een ‘arrogante’ prijs… Toch heb ik er 1 in bestelling. Mede omdat dit pas mn tweede (sinds 35 jaar) nieuwe TH horloge gaat worden, kan ik ermee leven. Ook hebben nostalgische en sentimentele redenen de overhand bij mij.

2 likes

En daar kun je geen prijskaartje aan hangen.

Welke heb je in bestelling?

2 likes

WBY1112.BA0042 Blauw/staal

2 likes

Cool :blue_heart:

9 likes

Ik krijg deze binnenkort binnen als deel van een ruildeal maar kom ze hier bijna niet tegen. Iemand die hier meer over weet?

Prachtig ding wel!

11 likes

Zoek eens op CV2A1AB.BA0738
Was destijds bij alle Carrera modellen eentje met roze gouden accenten…

Ja, wat wil je weten?
Ref. CV2A1AB.BA0738, 43 mm, staal met rose-gouden numerals en wijzers. Geproduceerd in de jaren '10 en (dus) inmiddels uit productie. Uurwerk is Calibre 16 (Valjoux 7750) dat tikt op 28,800 vph en 4 Hz, met 42 uur gangreserve.

TAG Heuer Calibre 16 Watch Movement

3 likes

Typ je dit nu zo uit je hoofd neer? :thinking:

Nou, ik check altijd wel effe wat bronnen. Daarom was ik ook net iets later dan @firly. :sweat_smile:

4 likes
1 like

Zien er goed uit! En kan me voorstellen dat er ook nog wel wat vraag naar is, nu de serie-1 F1tjes toch een behoorlijke leeftijd bereiken.

Eerste indruk: Hij draagt alsof je een og versie om hebt. Lekker licht en het formaat is spot on. Bezel had iets meer weerstand kunnen geven. Hij draait vrij licht. Wijzers tikken perfect op de markers. Inderdaad, het ‘mercedes symbool’ had wat groter gemogen. Glimmend knopje stoort mij niet. Complimenten voor TH. Geslaagde re-editie van de F1!

13 likes

Bijna weekend! :sunglasses:

14 likes

Even de Heuers uit de kluis :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

14 likes

Nieuwste aanwinst. En eerste Tag in de collectie.
WDA2111.BA0043

17 likes

Gefeliciteerd Kevin

1 like

En zo ziet het eruit om de pols Kevin! :grinning:

13 likes