Oefff mooi hoor!
Vandaag gaan kijken naar de nieuwe Formula 1 Solargraph.
In het echt mooier dan op de foto’s. Ook de kwaliteit verraste me. Ik moet er nog even over slapen want €1850 voor een quartz….
Maar ik ben bang dat die binnenkort in de horloge rol zit als eerste TAG!!
Het zit allemaal tussen de oortjes. Midden in kwarts crisis bracht " Swatch "de Zwitserse redding. … vroeger …
Gewoon doen Naast quartz, wat gewoon super praktisch is om in roulatie te dragen, koop je ook een Tag Heuer welke een mooie moderne reïncarnatie is van een model dat het merk toentertijd geen windeieren heeft gelegd. Verder saffier, mooie stalen kast en band met een dikke sluiting waarin een easy-link verstopt zit zodat je de band in een klik 5mm meer of minder ruimte geeft om je pols! Leuke kleur, dikke lume en een bezel waar je twee kanten mee op kunt
Check hem nog maar eens…
Vertel!
Dit is mijn grootste twijfel icm de prijs. De groene blijft knagen… gelukkig heb ik nog even.
Voelt gewoon solide aan! Mooi afgewerkt en alles sluit mooi aan. Ook de kroon voelt stevig en strak aan. Niet zo’n wiebel/ fragiel iets wat je ook wel eens tegenkomt. En de plastic bezel is één op één afkomstig van het originele ontwerp. Niet twijfelen
Mijn grootste twijfel is dat ik volgend jaar voor hetzelfde geld (of minder) ook een GS kan halen in Japan of Omega Aqua Terra . Maarja, deze Tag heeft wel de coolheids factor
Ik snap de twijfel. Ik heb de Tag heuer sundowner gekocht, ook een quartz voor een vermogen. Maar geen moment spijt. Zoals hierboven word ook gezegd, een of twee quartz in je collectie is gewoon handig. Grab en go
Hier sluit ik me helemaal bij aan!! Zelfs de bezel voelde goed en strak aan.
Deze is zo gaaf!!!
Op Chrono zijn ze al voor 300 euro minder te koop.
Very nice! Gefeliciteerd!
En jij ook, uiteraard!