Gefeliciteerd Rick, leuke kleurstelling zo. Groen is (terecht) weer helemaal hot!
En Ron en Rooms dank voor de support, diep van binnen weet ik het eigenlijk wel maar een beetje bemoediging en bevestiging is altijd fijn! Ik zit er ook over te denken om direct een watchwinder te kopen en wat reservebandjes. Liefst laat ik hem gewoon doorlopen en de reservebandjes berg ik op als voorraad voor als de huidige niet mooi meer is. Je hoort het, ideeën genoeg
Mooi horloge, voor een reële prijs, vind ik. Is er idd eentje die ongeveer altijd en overal kan (GADA) en waar je dus lang plezier van zult/kunt hebben. Een 41mm op 19,4cm pols moet kunnen, imo. Maar sowieso even gaan bekijken en passen, is mijn advies.
Dús,
Ik heb in 2021 de blauwe uitvoering nieuw aangeschaft via een grijze handelaar uit Duitsland.
Nieuwprijs toen was €2900,-, inmiddels dus gestegen naar €3750,-
De prijs die ik betaalde lag nog ver onder de prijs die destijds gehanteerd werd door S&C en andere juweliers, incl. een korting van een paar honderd euro’s.
Die €2600,- is dan ook zo gek nog niet, wanneer het horloge je hele leven mee moet gaan dan zou ik meteen toeslaan!
Met jouw polsmaat is 41mm prima te hebben.
Ik zou zelf denken nu verkopen, nu ze in trek zijn. Volgens mij wil jij er al (veel) langer vanaf. Dan kunnen je beter cashen en op zoek gaan naar wat anders leuks. Maar zeker niet voor een bodemprijs wegdoen, dus.
Ben trouwens wel benieuwd. Wat gaat ervoor terugkomen? Of ben je gewoon aan het uitdunnen?
Ook hiermee zet je me voor het blok. Ik ben al enige tijd bezig met opruimen. Ik had er gewoon TE veel.
Ik heb deze modellen eigenlijk buiten schot gehouden omdat ik ze erg “leuk” blijf vinden. Maar wat je zegt, ik wil ruimte en nu is misschien de beste tijd. Zal eens rond gluren waar ze voor gaan. Ze zijn allemaal nog origineel. ook met TH straps.
En terug kopen…eigenlijk niets…maar ik ken mezelf. Zal gerust wel weer iets tegen komen en dan straks weer een topic met “kon het toch niet laten”.
O.k., nog even ter aanvulling op mijn eerdere post, om het nog wat completer te maken, dit TAG Heuer filmhorloge. Al is het alleen maar om een beetje tegengas te geven, richting al die Omega’s en Rolexen en films.
In de film ‘It Ends with Us’, uit 2024, draagt Justin Baldoni, gespeeld door acteur Ryle Kincaid, een 18K geelgouden Carrera chrono, ref. CBN2044.FC8313
Als ik nog wat zou willen van de Tag dan zijn het de CAH1014 (Kimi) en de CK111R.
Zijn al oudjes maar wil deze modellen al heel lang in de box hebben. Gewoon omdat ik ze mooi vind.
Eerst ruimte, dan misschien toch stiekem op jacht naar deze twee…