(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Ed , tis niet slim hè, om hier rond te kijken :grin:

1 like

Kleine tip.

Voor de lezers is het fijner als je een foto bijsnijdt. Komen de toppers beter tot hun recht.

3 likes

bijsnijden is 1 ding maar mijn foto’s hebben geen zwarte/witte balken boven/onder/links boven zoals bij @rallylover.

1 like

Jouw foto’s hoef je niet bij te snijden. Als het horloge er helemaal op straat is dat top. Ze hoeven overigens niet allemaal naar landscape of vierkant teruggebracht te worden.

Nee, klopt. Gaat meestal geld kosten. :sweat_smile:

20250703_084527

Maareh, jij ook hier, dus. Wat op het oog of plannen?

5 likes

Ik snap nog steeds niet waarom er foto’s gepost worden waar dit wel gebeurt, elke telefoon of fotocamera zet toch alles in beeld op het plaatje, ik ken die balken alleen van films die op TV verschijnen?

1 like

Vooral inlezen Ed en kijken, kennis vergaren

1 like

Ja, daar begint 't mee…:wink:

1 like

Is meestal bij bepaalde screenshots. Is eenvoudig bij te snijden. Podloodje is direct zichtbaar na een screenshot.

Van screenshots ben ik het ook gewend maar een screenshot van mijn eigen foto snap ik niet.

1 like

Goedemorgen, TAG Heuerfans!:sunglasses:

13 likes

Goedenavond HF’ers! Geniet van het weekend :blush:

13 likes

Week in het buitenland en dan pak je een horloge mee wat een alleskunner is… de heurer aquaracer is er zo een!

5 likes

Ik ga 'm zelf nu niet binnenhengelen. Maar post 'm hier toch maar even. De ‘Axel Foley’ Heuer 2000. Well, sort of. Eddie Murphy droeg in BHC2 eigenlijk de chrono-versie. Maar die komt ongeveer nooit ergens langs (als in: te koop). Deze niet-chrono ook niet, trouwens. En ja, hij heeft gebruikssporen. Maar ja, 40 jaar oud en heeft ook wel weer z’n charme. Ik vind 'm dan ook heel scherp geprijsd! Dus doe er je voordeel mee, zou ik zeggen! Ik heb verder geen enkel (financieel) belang, hierbij. :person_shrugging:

Beverly Hills Cop Watches | WatchCrunch

En om even helemaal in de stemming te komen… :sunglasses: :wink:

Beverly Hills Cop II (VHS, 1987) Eddie Murphy, Judge Reinhold

In de film wordt trouwens ook nog een Heuer stopwatch gebruikt en zijn meerdere horloges (goed) te spotten, waaronder een Patek Phillipe.

Past mooi bij het lijstje dat ik eerder, in het MvdT-topic heb gepost, over filmhorloges en dan (uiteraard TAG) Heuerhorloges in het bijzonder.

We zitten hier toch met liefhebbers bij elkaar. Dus ik post 'm hier ook nog maar 'ns. Als een soort uiting van liefde voor het merk. :smiling_face_with_three_hearts:

O.k., nerdmodus uit en weer over tot de orde van de dag. :nerd_face: :sweat_smile: :wink:

13 likes

Wat een leuke post :smiley: :smiley:

Er was twijfel om het horloge te kopen, vanwege de staat inderdaad. Je ziet deze variant zo weinig dat we het toch maar gedaan hebben. Wie weet kunnen we voor deze kleine prijs er een liefhebber voor vinden. Een PVD Heuer opnieuw laten coaten lijkt me ook wel eens een leuk project…

1 like

Dankjewel! :blush:
Ik heb 'm maar even kort bekeken. Maar volgens mij heeft ie redelijk mooie, gelijkmatige slijtage. Dus ik zou 'm lekker zo laten. Maar, idd, helemaal weer strak maken is natuurlijk ook een leuke optie!

Goedenavond,

Ik ben nieuw op dit forum en ben lid geworden omdat ik een Tag Heuer wil kopen. Ik zou mijzelf geen enorme kenner noemen. Daarom is enige raad welkom. Het model dat ik al enige jaren op het oog heb is een Carrera met bruine lederen band en zilveren wijzerplaat (met licht erin kleurt deze mooi mee met bijvoorbeeld de zon), referentienummer wbn2011.fc6484. Ik zal proberen een foto bij te voegen.

Het struikelpunt is altijd de prijs geweest. Ik heb altijd met mijzelf afgesproken dat ik niet niet de prijs uit de prijslijst zou betalen. En zie nu: het model is inmiddels discontinued en onder andere beschikbaar gekomen in de outlet store in Roermond van € 3.750 voor € 2.600 (was vlak voor 1 juli beschikbaar gekomen van € 3.550 voor € 2.500). Er zijn ook nog een aantal dealers die ze aanbieden, maar daar zijn de exemplaren nog niet afgeprijsd.

Wat denken jullie? Is het de moeite om bewuste dealers aan te schrijven en te wijzen op het feit dat het model discontinued is en dat ik hoop dat er iets aan de prijs gedaan kan worden? Of moet ik zaterdag met piepende bandjes naar de outlet store in Roermond?

Ik hoor jullie graag. Enige aanmoediging wordt ook op prijs gesteld, ik ben vastbesloten dat het deze moet worden en ben ervan overtuigd dat deze mijn hele leven mee zal gaan (eventueel later aangevuld met andere types horloge, zoals een duiker). Daar is deze wel geschikt voor gezien de neutrale kleurstelling en het formaat (42mm, mijn pols is 19,4 mm dus lijkt mij prima passend). Enige koudwatervrees heb ik nog wel, want zoveel geld heb ik nooit aan een horloge of sieraad uitgegeven :wink:

4 likes

Welkom hier @JG95 :wave:t2:

De keuze waar je voor staat is herkenbaar, het is een grote uitgave en gedegen onderzoek voorkomt teleurstellingen.

De outletwinkel in Roermond heb ik 1x bezocht, prima geholpen maar niks gekocht. Hun aanbod staat op WhatsApp en je kunt ook met ze chatten.

Link: View TAG Heuer Roermond's Catalog on WhatsApp

En ter referentie, dit is 'm denk ik? Tijdloze klassieker :ok_hand:t2:

5 likes

Kwaliteit kost nu eenmaal een paar centjes. Doe je het niet dan sla je jezelf misschien later voor je kop als deze niet of nauwelijks meer te vinden is.
Ik heb (heel) veel Tags in diverse prijsklasse gehad en van niet één spijt gehad.

1 like

NA! :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes