(Tag) Heuer Only (Deel 2)

:face_with_raised_eyebrow: die heb ik gelukkig nooit eerder gezien

Osaka Expo 2025, is een lokale editie van 125 stuks.

1 like

Die mogen ze daar houden inderdaad. Wanstaltig ding :exploding_head:

1 like

Poah de tourbillion variant :star_struck:

Holy crap die is goed mislukt zeg :nauseated_face:

4 likes

Lijkt meer op een chronograaf uit de Swatch collectie

1 like

Maar die groen bruine uitvoering die ik uitgezocht heb? :thinking:

1 like

Die is ook cool :sunglasses: maar heb ik nooit in mijn handen gehad en gepast (helaas)

1 like

@APMV , ruime keuze uit chrono,s hè :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::slightly_smiling_face::+1:

1 like

De 39mm Glassboxmodellen zijn nu, volgen mij, het populairst. En dat snap ik ook wel. Perfecte maat, voor dit model en, vind ik, erg goed gelikte modernere interpretatie van een echte klassieker!

De 42mm, die jij hierboven post, is gewoon ook een heel mooie Carrera. Wel ietsje groter, dus passen! Maar ook wat betaalbaarder.

1 like

Na de squale kroeg en de Doxa only kan ik mezelf ook laten gaan in de Tag Only.

Over mogen nemen van @Blufkakel Bedankt nog! Birthwatch in the pocket :+1:

13 likes

Gefeliciteerd! Mooie vondst

Deze avond heeft nog een Tag NA nodig :grin:
Even Tag goed in de kijker spelen

3 likes

Staat je goed! :partying_face:

1 like

Tof :ok_hand: Gefeliciteerd Patrick

2 likes

Leuk man, gefeliciteerd! :tada::heavy_check_mark::+1:

2 likes

Lekker man! Supercoole 2000 :sunglasses:

3 likes

So far so good. Het moderne TAG Heuer doet het lekker met de Carrera en de nieuwste Formula 1, en niet te vergeten de terugkeer in F1 als partner. Leuk dat de (jong)klassiekers ook mogen meegenieten in de aandacht. We mogen allemaal iets vinden van het beleid (of de afwezigheid daarvan) in de quartz jaren '70-'80 van ondermeer Heuer en het latere controversiële TAG Heuer maar ze zijn nooit weggeweest sinds 1860. En veel youngtimers zijn inmiddels collectables.

4 likes

Nu je zin @Tom88 ?

@TagEd en @Patrick010 voor de sfeer :heart: :green_heart:

5 likes

:point_up: :white_check_mark:

3 likes

Ben altijd voor een beetje sfeer.:partying_face: Drink nog even m’n laatste biertje op en dan lekker naar bed.:beers: Morgen weer op pad, in het mooie en zonnige Spanje. :sunny::sunglasses::palm_tree:
En OT, de meeste mensen hier weten wel dat ik gek ben op de duikertjes uit de '80s en '90s, van ons favoriete merk. Super leuk om te zien dat er (steeds) meer (?) van die gekkies zijn, zoals ik!

Nou, welterusten voor straks!:yawning_face:

5 likes

Moge mannen,
Bedankt voor de reacties en adviezen wb mijn horloges vraag.,
Even kort gereageerd,
De 39mm date vind ik als horloge geslaagd in het donker blauw alleen ik vind de power reserve erg magertjes…
De groene chrono vind ik mooi en geslaagd, heeft een mooie power reserve alleen kreeg ik de indruk dat het horloge niet zo gewild is :thinking:. Ik heb ook een hele negatieve review gelezen…
Eigenlijk zou ik de horloges wel eens in het echt willen zien en passen maar ik vind het niet prettig om uitgebreid bij een juwelier te gaan passen en dan niet te kopen.
Oo, en de zwarte glassbox met 3 subdials is ook erg mooi …