(Tag) Heuer Only (Deel 2)

deze iets beter ?

3 likes

en zonder lume bezel :wink:

3 likes

Dit is ook weer de Professional quartz met de 1991 referentie :see_no_evil:

En de Automatic is de >1992 referentie, herkenbaar aan het nieuwe formaat WF****

1 like

yep… je hebt gelijk. het nieuwe “nummer” idd. :smile:

zullen we het er maar op houden dat het gewoon mooie modellen zijn ? :wink:

1 like

Buen día, TAG Heuerfans!:coffee::sunny::sunglasses:

@Rooms, wat een geweldige uiteenzetting en foto’s! Had wat mij betreft zéker een eigen NA-topic verdiend! Misschien alsnog? Even knippen en plakken. Zo bereik je mogelijk ook mensen die niet (vaak) in het TH-topic komen. Want, laten we eerlijk zijn, dit is niet echt een veelbezocht en bruisend topic, normaalgesproken. Dus, maak de rest van HF ook blij, met jouw aanstekelijke verhaal!:smiling_face: Nou ja, kijk maar. We zien het wel. Of niet.:wink:
Nogmaals gefeliciteerd, in ieder geval!:partying_face::champagne:

11 likes

8 likes

13 likes

Moge allen,
Na 1 jaar op het forum hier kijk ik steeds vaker bij Tag Heuer en dan vooral de Carrera.
Nu had ik mijn oog laten vallen op deze 2 .
Wat vinden jullie ervan? , ik heb op het internet wat recensies gelezen :face_with_monocle::thinking:

En ik ben ook wel gecharmeerd van de Solar duiker maar die ga ik nog eens bestuderen

6 likes

De Kirium is ondergewaardeerd maar erg mooi :+1:

2 likes

Ik heb zelf geen ervaring met deze horloges. Volgens mij heeft @fredpanarai1 de blauwe Carrera, weet het niet helemaal zeker.

Wellicht in Roermond te vinden? Je kunt het actuele aanbod van de Tag Heuer Outlet zien via WhatsApp +49 1525 9954525.

3 likes

Klopt, prima horloge​:+1:. Alleen is die in beslag genomen door Assie. Niets is veilig hier in huis :wink:

2 likes

Deze vandaag om de pols. Zeker een aanrader!! Prijs vind ik ook wel scherp.

6 likes

Ik heb zelf de chrono in wit en de blauwe duiker (non solar) en ben met beide heel tevreden. Nauwkeurig lopenden uurwerken, prima gebruikte materialen en afwerking. De chrono is wel 42mm en met 14,5 mm vrij dik, maar icm leren band wel goed te dragen.

8 likes

Ik heb een Carrera Calibre 5 en vind het een super mooi en prettig dragend horloge. De chrono 42mm heb ik nog niet zolang geleden gepast. Heel mooi, vond ik. En om mijn 17,5cm pols nog te doen.
Van de Aquaracer 200-serie heb ik alleen wel 'ns de automaat om de pols gehad. Topper, vond ik.

Succes en veel plezier met het maken van 'n keuze!

1 like

Dit is mijn 41mm Carrera Day/Date…

4 likes

Komt ie trouwens bij B&O vandaan?

2 likes

De Kith Heuer toch maar even in het echt bepotelen om te kijken hoe het zich verhoudt tot z’n vintage variant.

3 likes

Ja, helemaal uit Hengelo.

2 likes

Carrera hoort in chrono uitvoering uiteraard :wink:

11 likes

Deze zou ik beslist overslaan :person_facepalming::

3 likes