(Tag) Heuer Only (Deel 2)

die indruk had ik ook en begrepen dat ze nog niet allemaal waren verdeeld.
maar ik zal wel “iets” tussen de lijntjes door hebben gemist :wink:
nogmaals, de sjeu is er voor mij af. laat een ander gelukkig worden met dit exemplaar :slight_smile:

Ron63, speciaal voor jou een plaatje van een prachtige F1! :wink:
Als doekje voor het bloeden…

8 likes

:laughing: ik dank u . maakt een hoop goed :innocent:

1 like

#plaatjesvoorron

6 likes

Samuel L Jackson Shocked GIF – Samuel L Jackson Shocked Excuse Me – Ontdek  en deel GIF's

Daslief! :smile: :+1:

Die oranje is echt geweldig! :star_struck:

En de zwarte mag er ook zijn, hoor! :wink:

2 likes

Goed terechtgekomen bij een NLse liefhebber :smiley:

3 likes

Deze is al in de outlet in Bicester UK te koop, I rest my case:

2 likes

Dus? Dat is geen nieuw model ofzo. Overigens heeft dat model nooit 6245 euro gekost, zoals door de aanbieder wordt beweerd. Verder zijn alle merken wel ergens in een outlet te koop.
Sorry. Maar dat is echt een bijzonder slechte onderbouwing voor jouw stelling dat

Okay Confused GIFs | Tenor

2 likes

Let’s agree to disagree, wens TH veel succes als ze denken dat bv een Monaco Cal 11 met selita uurwerk de huidige RRP 8100 euro waard is.

Kan zijn, maar dat zegt natuurlijk niets over het feit dat TH wel of niet een gewenst merk is.

Genoeg kopers die daar anders over denken…

Ikzelf heb alleen een klassieke Heuer in huis.

6 likes

Ik had je conversatie met TH op tagheuerforums.com gedeeld, dit zou wellicht de reden zijn dat je er niet tussenkomt;

3 likes

Dank je voor dit antwoord en moeite. :slight_smile: Maar in de eerste mails hebben ze de indruk gewekt dat ze wel beschikbaar waren maar niet in de boetiek of andere verkooppunten aanwezig zouden zijn.
Het heeft geen zin om de hele conversatie (mails van TH) hier te delen daar, mede door de reactie op het Tag forum, ze dus allang zijn verdeeld.
Mijn punt was dat ze dit ook in het eerste bericht hadden kunnen melden. Nu heb ik, en andere forumleden hier (nogmaals dank) mede gezocht naar een oplossing of mogelijkheid.
Ik blijf het “niet netjes” vinden dat TH hier zo onduidelijk in is gebleven. Maar afijn… ik ga mij er verder niet meer druk om maken.
Nu echt niet meer :grin: :wink:

1 like

Was geen moeite, kwam meer doordat een TH verkoper op het forum het voor 2 klanten heeft geprobeerd en nul op rekest kreeg.

1 like

Kijk, dat lijkt me idd een plausibele verklaring! :person_shrugging: :+1:
Dan had TH HQ bij @Ron63 daar niet zo omheen hoeven draaien en gewoon wat duidelijker mogen zijn, vind ik dan. :roll_eyes:

Maareh, wacht even! :thinking: Zou dat dan betekenen dat

:wink:

1 like

13 likes