(Tag) Heuer Only (Deel 2)

En besteld!
Eerst even probleempje met invoeren adres. Formulier accepteerde mijn postcode niet. Maar ze hebben me meteen goed geholpen en de bestelling is door. Nu maar afwachten…
JSB1 + MODALS IN THE PAST | Baamboozle - Baamboozle | The Most Fun  Classroom Games!

Nogmaals, dank voor de tip! :+1:

Kleurtje, hoor! :sunglasses: Besteld? :truck:
Gaat lekker opvallen, tijdens het kerstdiner, straks! :christmas_tree: :santa:

2 likes

Dat niet maar een tikje roze zo gecombineerd op zwart vind ik wel érg lekker :grin:

1 like

Ja, wel lekkere kleurencombi, zo! :+1:

1 like

Over lekkere kleurtjes gesproken…

First Look: TAG Heuer Carrera Chronosprint x Porsche Rallye (Incl. Video)

Pfoeh! :star_struck: :sunglasses:

16 likes

Ook nieuw voor mij

1 like

Leuk artikel! En wist ik, tot voor kort, niks van dit toch wat obscure model; nu weet ik alles! :nerd_face:

Dank voor het delen! :+1:

2 likes

Met veel plezier gelezen en… ik had deze ook niet eerder gezien . :slight_smile:

1 like

19 likes

Nog een relatief onbekend model. De Heuer Jarama. Vernoemd naar het circuit dat in 1967 werd gebouwd, aan de rand van Madrid. De Jarama verscheen voor het eerst in de catalogus van 1977 en werd aangeboden als drie modellen, die elk werden aangedreven door Heuer’s Chronomatic Calibre 12-uurwerk.

Er staan er op dit moment 3 op C24.

7 likes

Uniek en gaaf

3 likes

Heel mooi! :star_struck:

1 like

Oeff :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik moest al gelijk aan de Jarama denken toen je de Temporada postte :joy: Er zijn echt een groot aantal redelijk onbekende Heuer modellen!

1 like

Ja, dat blijkt maar weer. Wel leuk om er, af en toe, hier een te zien langskomen, voor de echte liefhebbers.:nerd_face::blush:

7 likes

:airplane:

16 likes

We zagen eerder al de black DLC driewijzer Formula 1. Dit is de chrono. Best een gaaf horloge hoor, vind ik!:sunglasses:

1 like

Je lokt me weer aardig de Tag Heuer kant op met je mooie plaatjes Ed…
maar ik blijf sterk (nog wel) :laughing:

2 likes

:racing_car::racing_car:

16 likes

22 likes

Wat een plaat(je) :heart_eyes:

1 like