(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Happy to help! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Helemaal in racesfeer? Schitterend horloge, trouwens! 2446, toch? Heb je deze al lang? Uit welk jaar is ie? Nog andere interessante vermeldenswaardigheden?

En die Carrera mag er ook wezen, trouwens, @Rooms :star_struck:! Da’s een 160 yrs LE, toch?

1 like

Yup. One of 1860 :sunglasses:

1 like

Met de laatste hoop maar toch deze maar om en Verstappen steunen met deze F1 dit weekend.
En zo naar de datum kijkend al een tijdje niet gedragen. Dubbele reden :slight_smile:

7 likes

Nog 1 uurtje voor de sprintrace, Max zal gas moeten geven… :+1: :facepunch:

9 likes

Deze vandaag:

15 likes

18 likes

14 likes

Nice!

1 like

Al een beetje animo voor die klapper? :hugs:

Uiteraard TAG Heuer, vandaag! Fijne zondag! :racing_car::checkered_flag::trophy::champagne:

21 likes

Relatief weinig. Een aantal vragen gehad maar niemand die concreet wordt

1 like

Ja en dat is dan toch leuk, he!? Donderdagavond de Autavia voor het laatst gedragen en nu, op maandagochtend, loopt ie nog steeds! En dit wordt dus niet, zoals Swatch Group, met de Powermatic 80 doet, (voor een belangrijk deel) bereikt door het compromis van een lager tikgetal.

Fijne week weer, allen! :muscle:

14 likes

TAG Heuer heeft trouwens een teaser gepost op de socials. Gaat om 'n collab met streetwearmerk FRGMT.

Niet de eerste keer, trouwens dat TH een samenwerking aangaat, met dit merk.
Dit was de eerste (in 2018).
TAG Heuer Carrera Fragment Heuer 02 Hiroshi Fujiwara

En het tweede model (2020).
TAG Heuer x Fragment Design Calibre Heuer 02 Automatic Chronograph CAZ201A.BA0641

Het derde model wordt 2 december onthuld en is, zo te zien, gebaseerd op de Carrera Glassbox. Ben benieuwd!

5 likes

18 likes

Ziet er lekker minimalistisch uit. Het straatmodemerk FRGMT ken ik niet, ik zal wel te oud zijn :wink:

2 likes

Ken je deze (rechts) uitvoering wel?

6 likes

Mijn nieuwste aanwinst om de pols :raised_hands:

15 likes

Dit ziet er, in ieder geval, veelbelovend uit…

En ik ken dat merk ook alleen maar van de TH-collabs, hoor. Ben ook te oud.:older_adult::sweat_smile:

1 like

And there it is…

Ik vind 'm wel cool! En, met 39mm, ook een perfecte maat!
Oplage: 500 genummerde exemplaren.

Introducing: The New TAG Heuer Carrera Chronograph x fragment Limited  Edition

Tag Heuer x Fragment Team Up for New Carrera Glassbox Chronograph

Wel stevige prijs, met 8,150 CHF. Maar ach, voor één van de vele ‘LE’ Speedmasters betaal je niet minder. En de Glassboxlijn van TAG Heuer vind ik toch écht beter gelukt.

7 likes

Heel mooi… niet mijn ding maar een gewaagd ontwerp.
Vraag mij alleen af waarom er geen “swiss made” in staat maar “swiss fragment”
wat zou dit voor verschil zijn ??? . . . . Ed?