(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Mooi project! Is dat het waard qua kosten van repareren en shippen? Ik meende dat voor dit type uurwerk prima een donor te vinden is, zijn veel gebruikt door verschillende merken.

Dit ben ik nog aan het onderzoeken. Ik heb al een donor op het oog wanneer dit de voordeligste oplossing is.
Spacer ring is bij mij stuk. Het is dus uitzoeken of de donor dezelfde maar ring gebruikt. Ook past het lcd schermpje etc. etc.

1 like

Tag Heuer 2000 multigraph, je ziet ze niet vaak, maar ik vind hem gaaf!

14 likes

Ana-digi is cool! :robot:

5 likes

Ik ook. Cool :sunglasses: NA?

1 like

Soort van NA ja! Heb hem al een paar maanden, maar nog niet veel om de pols gehad! Vandaag mocht ie een keer ‘buitenspelen’!

2 likes

Afternoon, gents!

Echt een topper, voor de liefhebber, die iets bijzonders zoekt!

Ja, die is ook heel vet!
Congrats, met de

:partying_face: :champagne:

Jack approves!:wink:

12 likes

Rustig, hier.
Druk aan het oefenen voor het volgende optreden, in maart. :muscle: :musical_note: :guitar: :notes:

De Monaco zorgt nog steeds voor een grote smile op m’n gezicht. :blush:

En nog een leuke vintage ad…

Fijne dag, (TAG) Heuerfans!

13 likes

Mooi, ik heb ook de Autavia’s gepast, mede interessant omdat ik ook doe RC vliegen, maar het horloge deed me meteen 40 lijken, terwijl ik 22 ben😅. Dus ben voor de Witte Aquaracer gegaan wegens de jongere sportievere uitstraling✌️

Ook in Roermond, trouwens.

Oeh, dat klinkt interessant! Ik word bijna 54. Dus dat wil ik graag! Welk horloge moet ik daarvoor kopen??? :smiley:

Ehm, doe effe 'n foto, dan! :person_shrugging:

1 like

Ik heb hem al eens geplaatst hier, maar bij deze😆

10 likes

Hahaha, ik heb deze Autavia modellen gepast, ook in andere kleuren maar om een voorbeeld te laten zien:

2 likes

Dan zit ik goed met 40+1 :laughing:

:point_up:t2:

Wat een oude l***en op het forum hier. :laughing::rofl:

2 likes

Wist niet dat dit kon. Bedankt voor de tip! Direct maar even rondneuzen…

Ohh nu snap ik waarom ik met mijn 45 jaar de Autavia gekocht heb :rofl: :rofl: :rofl:

Heel blij met deze aanschaf, kreeg er een TH Nato bij en heb zelf de leren band erbij besteld. Heerlijk horloge en lekker af te wisselen met de diverse banden. Momenteel (bijna) mijn dagelijkse horloge.

11 likes

De 5 zit weer in de klok, mensen (13:45u😉)!
Even lekker genieten van een (heel vroeg lente)zonnetje en een ijskoud Hertogje, met nog steeds de Monaco om de pols.:blush:
Cheers!:beers:

17 likes

14 likes

15 likes