Matige foto, maar een prachtig horloge ![]()
O.k., (TAG) Heuervrienden, ik wil dit even met jullie delen. Omdat jullie dit, waarschijnlijk, beter begrijpen dan wie dan ook.
Ik heb heel lang getwijfeld over wat de volgende moet worden. Ja, een Heuer of TAG Heuer, natuurlijk. Dat was wel duidelijk. Maar ik ben gewoon érg gecharmeerd van vintage Carrera’s. Toch weet ik dat ik in praktijk de enige vintage horloges die ik nog heb -een Omega en een Certina- nauwelijks draag. Een zorgeloos, robuust, modern horloge past gewoon eigenlijk beter bij mij, zo moet ik toegeven.
En dan moet ik even terugdenken aan 2023, toen de glassboxlijn, van ons favoriete merk, geïntroduceerd werd en wat ik voelde bij de eerste aanblik van de reverse-pandaversie van dit model en later toen ik 'm daadwerkelijk om mijn pols had, in Londen. Ik denk dan ook dat ik eruit ben en dat dit 'm gewoon moet worden.
Een probleempje nog. Na een Autavia én een Monaco, heeft het horlogepotje echt even een serieuze financiële injectie nodig. Dus PM me vooral als je een donatie wilt doen of een heel goed idee hebt om snel veel geld te verdienen! ![]()
Maar, even serieus. Dit wordt zeer waarschijnlijk de volgende stap…
Dankjewel! Ik kan niet anders dan het met je eens zijn!
CBS2210.FC6534 toch? 39mm heeft ook mijn voorkeur bij de glassboxen. Doen Ed!
That’s the one! ![]()
Ja, die is ook écht yummie!
Is die van jou? Kan me niet helemaal herinneren of er, hier op HF, nou al een was…![]()
Een beauty ![]()
Nee, helaas niet. Er was me net iemand voor 3 jaar geleden. Maar ooit gaat ie er komen ![]()
Een mooi streven!![]()
![]()
Gaaf! Nieuw?
Of wat meer bijzonders, gaat niet lukken he vs de zwarte panda:-) : CBS221C.FC6619
Nieuwste porsche edition.
Ja, maar jouw horloge?
Nee, die is me toch echt iets te ‘bijzonder’.![]()
Ja, klopt.
Oeh, die is echt nice!!![]()
Goedemorgen,
Heeft iemand ervaringen met de 1964 re-edition modellen? De cs3110, cs3111 en de cs3113. Meer bepaald, hoe dragen ze t.o.v. elkaar? Draagt de cs3111 bijvoorbeeld kleiner dan de cs3110? Hoe komt de cs3113 over op de pols?
Ik ben ook een mooie 3647t tegengekomen.
Alvast bedankt voor de feedback.