(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Even wat plaatjes, voor de beeldvorming… :arrow_up:

image

14 likes

Ze dragen groter dan de 36mm die ze op papier zijn.

14 likes

Je laat er geen gras over groeien kerel. Prachtige Monaco en nog gefeliciteerd met de NA!

2 likes

Bedankt voor het beeldmateriaal.
Altijd fijn om te zien.

1 like

Mooi duo.
En vind je dat de witte wijzerplaat groter draagt dan de zwarte?

Nee, dat niet persé.
Belangrijkste is een scherpe kast, geen ‘zachte’ lugs.

You only live once, he?! :wink:

Thanks, man! :blush:

1 like

Mijn eerste kennismaking met TAG Heuer was door de duikers, uit de jaren '80/'90. Het grote succes waarvan ervoor heeft gezorgd dat het merk nu nog bestaat.

Pas nadat ik mijn eerste duiker kocht en me meer in het merk ging verdiepen (wat lang niet zo gemakkelijk was, pre-internet! :sweat_smile:), ontdekte ik de juweeltjes die het merk eerder had gemaakt en waarvan, gelukkig, ook nog steeds geweldige reissues en moderne(re) interpretaties worden gemaakt.

En natuurlijk ook heel mooi dat TAG Heuer, als sponsor, weer helemaal terug is in de top van de autosport, waar het ook thuishoort!

5 likes

TAG Heuer, als sponsor, weer helemaal terug is in de top van de autosport

ze lopen al een mooi tijdje mee in de F1. :slight_smile:

Ja, nee, natuurlijk.

En vanaf 2016 met Red Bull, natuurlijk. Maar, wat ik bedoel, van 1992 - 2003 was TAG Heuer ook al official timekeeper. En sinds vorig jaar weer.

En ik kan geen beter merk bedenken, om dit te zijn. :racing_car: :checkered_flag: :trophy: :champagne: :muscle: :+1: :blush:

5 likes

Die link is het verhaal van Tag Heuer in de autosport/F1 Ed. Was als aanvulling op je tekst. Lees het maar :wink:
De history van TH in de F1 en de bijbehorende horloges staat daarin.

1 like

Heerlijk!

Morgen maar weer 'ns de Autavia om. :blush:

5 likes

Dus…:smile::white_check_mark:

Geniet van deze mooie zaterdag, mensen!:sunny:

20 likes

Vandaag maar eens sportief

10 likes

Cheers, mannen en geniet van het weekend!:beers:

8 likes

Gefeliciteerd met je Monaco. Prachtig.

:ok_hand:

13 likes

Geweldige stap! Soms is deze voor goede prijzen te vinden op C24 vanuit Japan die zelfs met invoerrechten nog de moeite waard zijn.

Ik hoop voor Watches & Wonders op dit(maar dan beter uitgewerkt):

De Aquaracer met stalen bezel leent zich perfect voor een witte plaat. Naast de Seamaster 300 en de Rolex Explorer 2 zijn er niet veel opties met een witte wijzerplaat van de gevestigde merken. Hoog tijd dat daar verandering in komt!

8 likes

Dank je wel! Heel blij mee, nog steeds! :blush:

Die glassbox van jou is ook wel echt een topper, hoor! :star_struck:

Zou wel heel gaaf zijn, idd! :smiling_face:

Eens! Sowieso een van de meest geslaagde actuele duikers, imo, en wit zou 'm goed staan!

1 like

Vergeet je er niet een Milan?

9 likes

Die telt helaas niet mee voor mij door de dikte :frowning: Mochten ze er in de toekomst het dunnere black bay 58 GMT uurwerk in plaatsen dan is het meteen #1

Foto van internet, maar zo staat hij ook op mijn dunne polsen.

4 likes