Even wat plaatjes, voor de beeldvorming… ![]()

O.k., deze incoming…
Je laat er geen gras over groeien kerel. Prachtige Monaco en nog gefeliciteerd met de NA!
Bedankt voor het beeldmateriaal.
Altijd fijn om te zien.
Mooi duo.
En vind je dat de witte wijzerplaat groter draagt dan de zwarte?
Nee, dat niet persé.
Belangrijkste is een scherpe kast, geen ‘zachte’ lugs.
Je laat er geen gras over groeien kerel.
You only live once, he?! ![]()
Prachtige Monaco en nog gefeliciteerd met de NA!
Thanks, man! ![]()
Mijn eerste kennismaking met TAG Heuer was door de duikers, uit de jaren '80/'90. Het grote succes waarvan ervoor heeft gezorgd dat het merk nu nog bestaat.
Pas nadat ik mijn eerste duiker kocht en me meer in het merk ging verdiepen (wat lang niet zo gemakkelijk was, pre-internet!
), ontdekte ik de juweeltjes die het merk eerder had gemaakt en waarvan, gelukkig, ook nog steeds geweldige reissues en moderne(re) interpretaties worden gemaakt.
En natuurlijk ook heel mooi dat TAG Heuer, als sponsor, weer helemaal terug is in de top van de autosport, waar het ook thuishoort!
TAG Heuer, als sponsor, weer helemaal terug is in de top van de autosport
ze lopen al een mooi tijdje mee in de F1. ![]()
From the golden age of racing to the cutting-edge circuits of today, TAG Heuer remains an integral part of motorsport, embodying precision and an unwavering commitment to excellence. The racetrack forged us; speed, podiums, and the roar of engines...
Ja, nee, natuurlijk.
En vanaf 2016 met Red Bull, natuurlijk. Maar, wat ik bedoel, van 1992 - 2003 was TAG Heuer ook al official timekeeper. En sinds vorig jaar weer.
Die link is het verhaal van Tag Heuer in de autosport/F1 Ed. Was als aanvulling op je tekst. Lees het maar ![]()
De history van TH in de F1 en de bijbehorende horloges staat daarin.
Dit wordt zeer waarschijnlijk de volgende stap…
Geweldige stap! Soms is deze voor goede prijzen te vinden op C24 vanuit Japan die zelfs met invoerrechten nog de moeite waard zijn.
Ik hoop voor Watches & Wonders op dit(maar dan beter uitgewerkt):
De Aquaracer met stalen bezel leent zich perfect voor een witte plaat. Naast de Seamaster 300 en de Rolex Explorer 2 zijn er niet veel opties met een witte wijzerplaat van de gevestigde merken. Hoog tijd dat daar verandering in komt!
Gefeliciteerd met je Monaco. Prachtig.
Dank je wel! Heel blij mee, nog steeds! ![]()
Die glassbox van jou is ook wel echt een topper, hoor! ![]()
Geweldige stap!
Zou wel heel gaaf zijn, idd! ![]()
De Aquaracer met stalen bezel leent zich perfect voor een witte plaat.
Eens! Sowieso een van de meest geslaagde actuele duikers, imo, en wit zou 'm goed staan!