(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Vandaag de 1500-serie. Mijn allereerste horloge van ons favoriete merk. Nieuw gekocht, back in the day.
Dit horloge had ik om, de laatste keer dat ik mijn oudtante zag. Zij was als een tweede moeder voor mij. 19 januari was haar geboortedag.:pray::heart:

21 likes

Nieuwe seafarer

29 likes

Mooi he?

1 like

29 likes

Frisse verschijning :sun_with_face:

4 likes

Maar wacht… Er is meer!

2 likes

Zeker, geen CEO meer, het is wat:
https://www.watchpro.com/tag-heuer-ceo-departs-on-eve-of-lvmh-watch-week/

1 like

De 41mm

wil ik nog wel 'n keertje passen. De iets ‘oudere’ 42mm’s kunnen wel, om mijn pols. Maar de 39 vind ik net iets mooier, klassieker. Ben wel benieuwd naar de nieuwe 41mm. Weet nog wel dat ik de oude 6, 9, 12-subdial Carrera (die ook 41mm waren) wat log vond, om mijn pols. Maar heb het idee dat deze nieuwe wat eleganter vormgegeven zijn. Denk nu dat ik een voorkeur heb voor 39mm. Maar we gaan 't zien.

7 likes

Lekker :yum:

Kijk je mee @TagEd

17 likes

Dat :point_up:t2:

En was je opgevallen dat de 41mm geen datum heeft? Da’s wel mooi zo. En die lug-to-lug van 47.5mm is niet schokkend.

1 like

Zeker! :grin: Ik droom over Carrera chrono’s! En heb het gevoel dat er dit voorjaar ook eentje bij komt, in mijn bescheiden collectie. :blush:

2 likes

Nu nog leuker, want nog meer kleuren om uit te kiezen: zwart, blauw, paars en nu ook nog groen. Ik verwacht dat jij toch voor de reversed panda gaat :thinking:

1 like

CEO Antoine Pin has departed after 15 months in charge, citing “strategic differences” between Pin and LVMH executives

@TagEd hebben ze jou al gepolst als opvolger?

1 like

Die staat nu wel op nr. 1. Maar wie weet…

Ja. Maar het salarisaanbod vond ik wat mager. Ik wacht op een betere aanbieding. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

TAG Heuers tegen inkoopprijs! Waar wachten we nog op!

3 likes

Ik ga voor een sponsordeal, waar Max bleek bij wegtrekt. :blush:

2 likes

Deze afdwingen bij je sollicitatie. Wat niet wil zeggen dat je de nieuwe CEO wordt :wink:

8 likes

Op z’n minst!
Zit eigenlijk te azen op zoiets…

Maar effe serieus. Ik denk dat ik via Wristler ga kopen. Dus niet via de AD. Heb de mannen van Wristler, toen ik in het HFLE24-team zat, ontmoet. En zijn erg o.k… Maar een passessie bij een AD zie ik er nog wel aankomen. En wie weet krijg ik een mooi voorstel…

5 likes

Dat platform kende ik nog niet @TagEd, thanks! Hier ga ik eens lekker in grasduinen.

En die gouden Carrera staat je goed :raised_hands:t2:

austin-powers-i-love-gold (1)

1 like

Of zoiets

Vindt @JacksonT ook tof :ok_hand:

13 likes