(TAG) Heuer only (Deel 3)

O.k., mannen,
Maybe GIFs | Tenor
zoals het er nu uitziet, ga ik komend weekend eindelijk echt serieus op zoek naar zo een…

27 likes

image

1 like

Vast veel plezier met de zoektocht!

1 like

Goeie keuze Ed.

You’ll luvit!

16 likes

Nu doorzetten Ed :wink:

11 likes

Je bent het niet geworden @TagEd … Je blijft wel aan als ambassadeur? :wink:

Thanks, mannen! Erg veel zin in!

Komt goed, denk ik… :wink:.

Nee, het was close. Maar het is o.k… :smile:

Ja, dat sowieso. :blush:

3 likes

Succes Ed, mede dankzij al je enthousiasme over dit merk en model, ga ook ik morgen in Den Haag een rondje glassboxen passen.

1 like

Dankjewel, man! En haha, leuk dat ik, kennelijk, mensen aansteek. :blush:
Een mooi vooruitzicht, lekker mooie horloges passen! Geniet ervan! :+1:

Regenachtig, dus Aquaracer…:cloud_with_rain:

Fijn weekend alvast!:beers:

6 likes

Hier de Carrera want ik blijf lekker binnen!

8 likes

Misschien ook maar beter. Niks aan, buiten. :frowning_with_open_mouth: Lekker vrij dagje?

Nee helaas al een vrij lange tijd ziek. Ga maandag starten met een 10 weken durend longrevalidatietraject in het Radboud UMC. Dat kost waarschijnlijk veel energie dus nu maar ff rustig aan. Wel veel tijd gehad om op het forum rond te hangen het laatste jaar maar hoop toch wel dat ik straks weer gewoon aan het werk kan😜. Heb mezelf wel vast een mooi horloge beloofd als ik weer aan het werk ben.

6 likes

Kerel, wat een rot bericht. Heel veel sterkte en herstel toegewenst.

1 like

Ach, man! Dat is naar om te horen. Ik ga je alvast heel veel sterkte wensen, in ieder geval! En hopelijk een snel herstel! :muscle: :pray:

1 like

Sterkte en beterschap Rogier

1 like

Dank allen!

1 like

7 likes

Beterschap dat is niet zo mooi

1 like

Mannen, ik moet jullie even iets vertellen.

Soms he, soms, kan het in het leven toch opeens net even anders lopen dan gedacht.
Zoals velen van jullie zullen weten, zit ik al vanaf de introductie -in 2023- t.g.v. 60 jaar (TAG) Heuer Carrera, te loeren naar de Carrera glassbox-serie. En eigenlijk, vrijwel al die tijd, was ik ervan overtuigd dat het de reverse panda 39mm zou moeten worden…

En nu, terwijl ik op het punt stond er daadwerkelijk een aan te schaffen, werd ik vannacht (real story) rond 4:00u wakker met een beklemmend gevoel: zou de reverse panda Carrera niet teveel overlap hebben met mijn reverse panda Autavia??? :hot_face: :thinking:

Vandaar, nu incoming

image

Een horloge zo cool, dat er zelfs een (korte) film over is gemaakt, met uiteraard een coole acteur. :film_strip: :film_projector: :sunglasses:

Klik hier :arrow_down:
The chase for Carrera – Watch the movie – TAG Heuer

En hey, Ryan Gossling is al vele malen privé gezien met een TAG Heuer Carrera (dat is trouwens echt zo). Dus bijna real life tv. :wink:

33 likes