Misschien ook maar beter. Niks aan, buiten.
Lekker vrij dagje?
Nee helaas al een vrij lange tijd ziek. Ga maandag starten met een 10 weken durend longrevalidatietraject in het Radboud UMC. Dat kost waarschijnlijk veel energie dus nu maar ff rustig aan. Wel veel tijd gehad om op het forum rond te hangen het laatste jaar maar hoop toch wel dat ik straks weer gewoon aan het werk kan😜. Heb mezelf wel vast een mooi horloge beloofd als ik weer aan het werk ben.
Kerel, wat een rot bericht. Heel veel sterkte en herstel toegewenst.
Ach, man! Dat is naar om te horen. Ik ga je alvast heel veel sterkte wensen, in ieder geval! En hopelijk een snel herstel!
![]()
Sterkte en beterschap Rogier
Dank allen!
Beterschap dat is niet zo mooi
Mannen, ik moet jullie even iets vertellen.
Soms he, soms, kan het in het leven toch opeens net even anders lopen dan gedacht.
Zoals velen van jullie zullen weten, zit ik al vanaf de introductie -in 2023- t.g.v. 60 jaar (TAG) Heuer Carrera, te loeren naar de Carrera glassbox-serie. En eigenlijk, vrijwel al die tijd, was ik ervan overtuigd dat het de reverse panda 39mm zou moeten worden…
En nu, terwijl ik op het punt stond er daadwerkelijk een aan te schaffen, werd ik vannacht (real story) rond 4:00u wakker met een beklemmend gevoel: zou de reverse panda Carrera niet teveel overlap hebben met mijn reverse panda Autavia???
![]()
Vandaar, nu incoming…

Een horloge zo cool, dat er zelfs een (korte) film over is gemaakt, met uiteraard een coole acteur.
![]()
Klik hier
The chase for Carrera – Watch the movie – TAG Heuer
En hey, Ryan Gossling is al vele malen privé gezien met een TAG Heuer Carrera (dat is trouwens echt zo). Dus bijna real life tv. ![]()
Gefeliciteerd! Zeer mooi horloge
Sommige mensen moeten ook altijd overdrijven he. ![]()
![]()
Maar feli Ed. Prachtig exemplaar
Gefeliciteerd Ed. Al maanden ga ik mee in je enthousiasme als je weer verteld over de heilige glassbox, met de plaatjes erbij. Deze had ik niet verwacht maar een prachtige NA!
Sterkte toegewenst Rogier ![]()
That’s the spirit!
Herkenbaar gevoel Ed. Beklemmend. Ik lig soms om kleinere dingen wakker. Sterkte en we zien het NA-topic graag verschijnen ![]()
Prachtige keuze!!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Ed. Leuk om nu 2 kleuren op t forum te hebben. (Als er meer zijn mogen die wel wat vaker gepost worden.) Geniet ervan.
Oh en bij mij was t precies andersom. Heb heel lang op de blauwe gezeten.
Dit zijn wel de betere dingen om wakker van te liggen. Mooi dat je de knoop hebt doorgehakt, dat wordt genieten!
Dank jullie wel, mannen!
![]()
Ja, deze ontbrak volgens mij nog, he? Moest iemand toch iets aan doen.
![]()
Ja, het zijn niet echt heel ernstige zorgen. Maar ja, 't kan je toch bezighouden, he! ![]()
Zeker! Thanks! ![]()
Komt goed! ![]()
Gefeliciteerd man, super mooi horloge ![]()