Hij is me wel een potje mooi hoor
Wat een ongelooflijk mooi exemplaar! Begrijpelijke switch .
Andere kleur. Andere Ryan.

Gefeliciteerd Ed
You’ve chosen wisely ![]()
Nogmaals, dank jullie wel!

Sinds binnenkomst een maand geleden elke dag om de pols gehad. Vandaag een NA binnen waardoor hij concurrentie krijgt, maar ben er nog steeds erg blij mee.
Voor de grap (want quartz) ook de accuracy bijgehouden en dat is na ruim 25 jaar tikken binnen HAQ spec ![]()
Nou, keurig, toch?! Die oudjes blijven 't gewoon goed doen, zo is ook mijn ervaring. Ik zeg een dikke thumbs up, voor de (semi-)vintage en youngtimer duikertjes van (TAG) Heuer!
Dat vindt Benson Boone trouwens ook. Zijn favoriete horloge is een gouwe ouwe S/El. Wie? Wie zich dat afvraagt, is officieel een boomer, zeg ik als vijftiger!
Nou, ondanks dat Verstappen helaas geen deuk kon slaan, op de baan, een fijne zondag, iedereen!
![]()
Gefeliciteerd! Nu waarschijnlijk koortsdromen vanwege de aanstaande levering ![]()
Schitterend ![]()
![]()
![]()
Vorig jaar, uitgerekend voor de Classic GP op de Nürburgring gaf m’n Autavia de geest. Met de hulp van @ErnieP ging het horloge op zorgverlof naar Timefix.
Maar nu gelukkig weer terug en klaar voor de zomer.
Lekker, Ed! Goede keus. Gefeliciteerd! (datum op 6
)
Haha, dank en kan idd bijna niet wachten! ![]()
Dankjewel, Arjen! ![]()
Dankjewel, André! ![]()
Thanks, Thijs!
![]()
Mooie Aquaracer in een zomerkleurtje. Dus nu het mooie weer afwachten en lekker dragen maar✌️
Vandaag eindelijk opgehaald en gezellig bijgekletst met Rutger (@rudiculous), van B&O Watches. Super blij mee!
Een early '80s 1000-serie Full Lume. Wat o.a. te zien is aan de andere kast (iets dikker en andere vorm crownguards) en, uiteraard, de wijzerplaat met nog het oude Heuer-logo.
Twinning is winning! ![]()
Hier, in het bijzonder slechte licht van een horecagelegenheid, kun je ook de verschillen zien, tussen mijn (links) en Rutger’s (iets latere) 1000-serie.
Dank je wel weer, Rutger en graag tot snel, weer!
![]()
Ook ik mag weer een nieuwe NA melden.
Waar @TagEd me onlangs nog te snel af was mag ik hem nu dan toch echt verwelkomen…
Gaaf ding, man! Gefeliciteerd! En… eind goed, al goed! Hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als ik!
![]()