(TAG) Heuer only (Deel 3)

13 likes

Vandaag even een tripje ardennen, en dan moet je als race liefhebber toch met je Tag Heuer langs het circuit en opzoek gaan naar Senna

9 likes

ja zeker, dat zou leuk zijn

Ziet er nog steeds goed uit, hoor!

@sq100 , dikke Aquaracer, man! :muscle: Heb je die al lang?

Voelt toch net effe beter, he? :wink: :+1:

Hou je ons op de hoogte? Ben benieuwd!

2 likes

Alweer een jaar zie ik net. :sunglasses:

1 like

Dag Dino. Neil gaat je contacten vandaag.

1 like

Dankjewel voor de hulp, ik heb juist een reply ontvangen van hem.
Ik ga de heur moeten opsturen naar Sydney, maar dat is goed ik heb ook nog m’n vader oude lcd Seiko die ik mee kan sturen, het zou grandioos zijn mocht hij beiden kunnen repareren. Hopelijk blijven de kosten wat okĂ©

2 likes

Ik kan even geen foto van die Seiko posten want die was binnen bij de horloge maker

Ik weet nog een nos stalen band te koop.
Mocht je geĂŻnteresseerd zijn.

4 likes

Dag Rally,

Ja graag, want die van mij krijg ik voor de wereld niet fatsoenlijk dicht.
Wauw wat een toffe forum, zeg, nog nooit zoveel spontane hulp gekregen, dit is echt tof.

2 likes

Ik snap eigenlijk niet hoe dit fatsoenlijk moet werken, het is duidelijk dat ik niet de enige ben die dat slotje niet dicht krijg, als ik mij niet vergis, hebben ze maar 2 horloges uitgebracht met dat slot, ik wou er een hedendaags slot op laten zetten, maar dat is uiteraard een beetje zonde

Dik tevreden met de ‘Uncle Strap’

23 likes

7 likes

Zo’n band staat 'm toch ook wel goed, vind ik dan.

(horloge nog niet van mij; foto ook niet)

13 likes

Van mij ook niet. Toch wel jammer😜.

I know, right?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zelfs AI is gek op de Carrera glassbox

Conclusie : Als we puur kijken naar esthetische innovatie en “waar voor je geld”, staat de TAG Heuer Carrera Glassbox op dit moment eenzaam aan de top. Het is misschien wel de meest “fotogenieke” chronograaf die je momenteel nieuw kunt kopen.
(Bron: Chat GPT)
:blush:

1 like

Lovin’ it :heart_eyes:

1 like

24 likes

Nice! O.k., misschien heb je 't al een keer verteld. Maar ben wat kort van geheugen. :sweat_smile: What’s the story, met deze? Hoe oud, hoe lang heb je 'm al? Draag je 'm vaak? Heb je nog meer (TAG) Heuers? En zo ja, welke?

Heel cool :sunglasses:. Heb je die nu naast de andere drie :man_shrugging:t3:

12 likes